Η Karma παρουσίασε το νέο Invictus, ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης, που βασίζεται στο σεντάν Revero. Διαθέτει αμάξωμα από ανθρακονήματα, καθώς και αναβαθμισμένο εσωτερικό με ειδική επένδυση. Τροφοδοτείται από ένα σύστημα εκτεταμένης αυτονομίας, αποδίδει 536 ίππους και έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 129 χλμ.
Ενώ το μοντέλο μοιάζει πολύ με το Fisker Karma, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν μιάμιση δεκαετία, το Invictus έχει λάβει μια πιο επιθετική μεταμόρφωση από ανθρακονήματα. Όπως μπορείτε να δείτε, το sedan είναι εξοπλισμένο με καπό από ανθρακονήματα, οροφή αλλά και πορτμπαγκάζ. Αυτά ενώνονται με νέα μπροστινά φτερά από ανθρακονήματα, τα οποία διαθέτουν λειτουργικούς αεραγωγούς πάνω από τους τροχούς.
Η «καταιγίδα» από ανθρακονήματα δεν τελειώνει εκεί, καθώς το ελαφρύ υλικό, βρίσκεται επίσης στη μάσκα, στις πλαϊνές ποδιές, στο πίσω σπόιλερ και στο διαχύτη. Συνοδεύονται από ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών που φορούν τα φαρδύτερα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι πιο ήπιες, αλλά υπάρχουν θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, με «ένα μοτίβο art deco που θυμίζει το φημισμένο Chrysler Building της Νέας Υόρκης». Αυτό το μοτίβο, επαναλαμβάνεται και στα πάνελ των θυρών και στην κεντρική κονσόλα. Αλλού υπάρχουν κεντημένα προσκέφαλα και υλικά από ανοδιωμένο αλουμίνιο.
Δεδομένου ότι το Invictus βασίζεται στο Revero της τρίτης γενιάς, το μοντέλο διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων, μια μπαταρία με χωρητικότητα 28 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτό δίνει στο sedan μια συνδυασμένη ισχύ 543 PS και 745 Nm ροπής, καθώς και μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 129 χλμ.
Ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης φαίνεται να μεταφέρθηκε ανέγγιχτο από το Revero, ο χρόνος για τα 0-100 χλμ./ώρα, μειώθηκε από 4,5 δευτερόλεπτα σε 3,97 δευτερόλεπτα. Αυτό πιθανώς οφείλεται στην εξοικονόμηση βάρους και στην καλύτερη πρόσφυση.
Οι αναβαθμίσεις απόδοσης, συνεχίζονται με μια βελτιωμένη ανάρτηση, που περιλαμβάνει ελατήρια και αμορτισέρ της Ohlins. Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι το μοντέλο «παρέχει πιο άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης και βελτιωμένη πρόσφυση και προβλεψιμότητα στο όριο, αλλά και σε ανώμαλο οδόστρωμα». Η παραγωγή θα περιοριστεί αρχικά σε 30 μονάδες, αν και η Karma, δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τις τιμές ή τα χρονοδιαγράμματα έναρξης των πωλήσεων.