Η νέα «υπομάρκα» AUDI, αποτελεί μια κοινοπραξία της Audi και της εγχώριας κινέζικης SAIC, της οποίας επικεφαλής είναι, ο Fermín Soneira, πρώην υπεύθυνος της γραμμής παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων των Γερμανών. Το πρωτότυπο AUDI E, αποτελεί τον «πλοηγό» τριών μελλοντικών μοντέλων παραγωγής, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν από τα μέσα του 2025.
Αυτή φαίνεται να είναι η μεγάλη στρατηγική της Audi, με την παρουσίαση της νέας μάρκας «AUDI» στην Κίνα, μια κίνηση που ελπίζουν ότι θα κερδίσει τους ντόπιους αγοραστές. Πέρα από το όνομα σε αυτό το νέο εγχείρημα, αφαιρέθηκε το παραδοσιακό λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων, για να τονιστεί έτσι η διαφοροποίηση από την αδελφή μάρκα. Για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα της νέας μάρκας, η Audi αποκάλυψε ένα πρωτότυπο μοντέλο, που ονομάζεται AUDI E.
Η Audi, η μητρική μάρκα, ισχυρίζεται ότι αυτή η «ταυτότητα», προσφέρει το καλύτερο «και των δύο κόσμων»: Το αδιαμφισβήτητο DNA της Audi, συναντά τις καινοτομίες της Κίνας. Το concept, περιγράφεται ως ένα πλήρως ηλεκτρικό Sportback και το «σημείο αναφοράς» για μια νέα γενιά οχημάτων. Έχει μήκος 4.870 χλστ, πλάτος 1.990 χλστ και ύψος 1.460 χλστ, με μεταξόνιο 2.950 χλστ.
Το αμάξωμα ορίζεται από φαρδιά, μυώδη φτερά, μια ρέουσα γραμμή οροφής και αναλογίες Sportback. Στο πίσω μέρος, το ελαφρώς χωνευτό πίσω παρμπρίζ, προσθέτει κάπως μια εξωτική αίσθηση κουπέ στη σχεδίαση.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, υπάρχουν ταπετσαρίες μικροϊνών και φωτιζόμενες πινελιές από ξύλο. Στο ταμπλό κυριαρχεί μια τεράστια, κυρτή οθόνη αφής, που ενσωματώνει το ταμπλό οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τους ψηφιακούς καθρέφτες, σε μια ενιαία οθόνη, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Τα μόνα άλλα φυσικά χειριστήρια, είναι οι διακόπτες των παραθύρων και τα κουμπιά στο τιμόνι.
Το πρωτότυπο βασίζεται σε μια «Advanced Digitized» πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και τη SAIC. Η ισχύς προέρχεται από διπλούς ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνδυασμένη ισχύ 775 PS και 800 Nm ροπής. Αυτές οι προδιαγραφές, επιτρέπουν την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, η κοινοπραξία, υπόσχεται «Γερμανικά» επίπεδα άνεσης και δυναμικής οδήγησης, μαζί με ένα εξελιγμένο ADAS ειδικά για την Κίνα.
Μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh προσφέρει αυτονομία 700 χλμ, κατά το κινεζικό CLTC. Η αρχιτεκτονική των 800V, είναι συμβατή με ταχύτατη φόρτιση, προσθέτοντας 370 χλμ σε μόλις 10’.
Τα τρία πρώτα μοντέλα παραγωγής με τη μάρκα AUDI, αναμένεται να λανσαριστούν, στις κατηγορίες μεσαίου και πλήρους μεγέθους, με τις πρώτες πωλήσεις να προγραμματίζονται για το 2025.