Στις 8 Νοεμβρίου, το Roewe iMax8 DMH plug-in υβριδικό MPV της SAIC εισήλθε στην αγορά, διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με εύρος τιμών 199.900 – 249.900 γιουάν (27.800 – 34.900 USD). Η επίσημη συνολική αυτονομία CLTC είναι 1.536 χλμ, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είναι 135 χλμ και η κατανάλωση καυσίμου είναι 4,71 L/100 χλμ.
Όσον αφορά την εμφάνιση, το Roewe iMax8 DMH είναι το ίδιο με αυτό των βενζινοκίνητων και των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων. Το μπροστινό μέρος συνεχίζει να χρησιμοποιεί μια μεγάλη ανεστραμμένη τραπεζοειδή μάσκα σε σχήμα σκάλας.
Υπάρχουν πολλοί αισθητήρες σε όλο το όχημα, για την υλοποίηση προηγμένων λειτουργιών υποβοήθησης οδήγησης, όπως μια μπροστινή κάμερα κάτω από το λογότυπο, δύο μπροστινά ραντάρ υπερήχων, πλαϊνές κάμερες στους εξωτερικούς καθρέφτες και μια πίσω κάμερα πάνω από την πινακίδα κυκλοφορίας.
Το Roewe iMax8 έχει μήκος, πλάτος και ύψος 5.016/1.909/1.802 χλστ αντίστοιχα και μεταξόνιο 3.000 χλστ, το οποίο είναι 14 χλστ ψηλότερο από τη βενζινοκίνητη έκδοση. Το απόβαρο είναι 2.266 κιλά.
Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με έναν πλήρη πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια πλωτή κεντρική οθόνη ελέγχου 12,8 ιντσών, με ενσωματωμένο λειτουργικό σύστημα AliOS από την Banma, που υποστηρίζει αναγνώριση φωνής, δίκτυο 4G και ενημερώσεις OTA. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος είναι νέας σχεδίασης.
Άλλες εκδόσεις περιλαμβάνουν ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου 50W, 6 ή 8 ηχεία, ηχομονωτικό γυαλί, τηλεχειριστήριο κινητού τηλεφώνου και είσοδο χωρίς κλειδί, για να αναφέρουμε μερικά «καλούδια».
Το εσωτερικό υιοθετεί διάταξη 2+2+3 θέσεων. Το κάθισμα του οδηγού υποστηρίζει θέρμανση, αερισμό, μασάζ και τετράπλευρη οσφυϊκή υποστήριξη. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων, μπορεί να μετακινηθεί 360 χλστ προς τα εμπρός και προς τα πίσω και η τρίτη σειρά καθισμάτων, μπορεί να μετακινηθεί επίσης 200 χλστ προς τα εμπρός και προς τα πίσω. Υπάρχει ακόμη ένα πτυσσόμενο τραπεζάκι, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.
Η ισχύς προέρχεται από το plug-in υβριδικό σύστημα 1.5T DMH, που αποτελείται από έναν κινητήρα 1.5T και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυάζονται με ένα κιβώτιο DHT. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 PS και μέγιστη ροπή 235 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 239 PS και 390 Nm ροπής.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 66 λίτρα και η τελική ταχύτητα είναι 175 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου των 24,7 kWh, προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία CLTC 135 χλμ. Με τη γρήγορη φόρτιση, χρειάζονται λιγότερο από 30 λεπτά για να ανανεωθεί η μπαταρία από 30% σε 80%.