Στις 12 Νοεμβρίου, η Hongqi αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό πενταθέσιο SUV Tiangong 08 που κατασκευάστηκε με βάση την αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα Tiangong και την έξυπνη πλατφόρμα Jiuzhang. Το Tiangong 08 θα πωλείται στο εξωτερικό ως Hongqi EHS7. Αυτό το όχημα ξεκίνησε τις προπωλήσεις στην Ευρώπη για 53.999 ευρώ.
Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την προπώληση στο Guangzhou Auto Show 2024, το οποίο θα ανοίξει στις 15 Νοεμβρίου και θα λανσαριστεί επίσημα στα μέσα Δεκεμβρίου. Θα είναι επίσης διαθέσιμη μια έκδοση με αντικατάσταση της μπαταρίας. Η Tiangong, είναι μια νέα αρθρωτή αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε από την Hongqi, η οποία είναι συμβατή με sedan, SUV, MPV και crossover μοντέλα, με την πρώτη μπαταρία χαμηλής θερμοκρασίας της Hongqi, με ρυθμό διατήρησης χωρητικότητας -10℃ στο 98% και γρήγορη φόρτιση, που μπορεί να φορτίσει έως και 80% σε 5 λεπτά, σύμφωνα με τη μάρκα. Το 2026, ο Hongqi σχεδιάζει να λανσάρει ένα μεσαίου μεγέθους πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό SUV και ένα μεσαίου μεγέθους πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, που θα βασίζεται στο Tiangong.
Η έξυπνη πλατφόρμα Jiuzhang εστιάζει στο έξυπνο πιλοτήριο και στην έξυπνη οδήγηση, που τροφοδοτείται από το τσιπ «Hongqi No. 1». Το έξυπνο σύστημα οδήγησης που ονομάζεται «Sinan Intelligent Driving» της πλατφόρμας Jiuzhang, υποστηρίζει προηγμένες δυνατότητες υποβοήθησης οδήγησης NOA (Πλοήγηση στον αυτόματο πιλότο), καθώς και έξυπνη υποβοήθηση στάθμευσης.
Το Hongqi Tiangong 08, θα προσφέρεται σε RWD και AWD. Η έκδοση RWD έχει μέγιστη ισχύ 339 ίππων, ενώ η AWD προσθέτει έναν μπροστινό ηλεκτροκινητήρα 271 ίππων. Η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμες δύο επιλογές μπαταριών: τριμερής μπαταρία λιθίου και φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Η τριμερής μπαταρία λιθίου των 111 kWh θα παρέχει στο RWD αυτονομία 730 χλμ και στο AWD αυτονομία 680 χλμ (CLTC). Η χωρητικότητα της μπαταρίας και τα δεδομένα αυτονομίας της έκδοσης μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου, δεν έχουν ανακοινωθεί αυτή τη στιγμή.
Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με ένα τιμόνι με επίπεδο πυθμένα, μια ενσωματωμένη οθόνη που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων LCD, μια κεντρική οθόνη ελέγχου και ένα AR-HUD διπλής εστίασης, που μπορεί να εμφανίσει πληροφορίες οδήγησης και πλοήγησης σε οπτικό εύρος 4 m και 7,5 m, αντίστοιχα.
Η παραδοσιακή φυσική λαβή της πόρτας στην επένδυση της πόρτας, έχει αντικατασταθεί με ένα κουμπί. Η ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου, είναι διαθέσιμη στην κεντρική κονσόλα. Το ηχοσύστημα προέρχεται από την Dolby Atmos. Υπάρχει επίσης έξυπνη φωνητική αλληλεπίδραση.