Τα ηλεκτρικά σκούτερ «μεταφορών», ήρθαν για να καλύψουν την ανάγκη για την μεταφορά μεγαλύτερων φορτίων, μεταξύ των τυπικών ηλεκτρικών σκούτερ με ελάχιστο χώρο αποθήκευσης. Ένα τέτοιο είναι το Lightfoot.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τα ελάχιστα άλλα σκούτερ cargo που κυκλοφορούν, το Lightfoot έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Τα ενσωματωμένα ηλιακά πάνελ του, το κρατούν μόνιμα φορτισμένο, απευθείας από τον ήλιο. Δεν είναι το πρώτο σκούτερ με ηλιακή ενέργεια που υπάρχει, αλλά είναι σίγουρα το πιο εντυπωσιακό μοντέλο μέχρι τώρα.
Αναπτύχθηκε από την Otherlab, με το ηλεκτρικό σκούτερ Lightfoot, να διαθέτει ένα ζεύγος ηλιακών συλλεκτών 120 W και στις δύο πλευρές, κρύβοντας απο πίσω τους, έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 45,2 λίτρων. Το ένα πάνελ είναι αρθρωτό, ανοίγοντας ολόκληρη την πλευρά του για εύκολη πρόσβαση και στη συνέχεια κλειδώνει στη θέση του, για ασφαλή αποθήκευση.
Επίσης, πίσω από αυτά τα πάνελ, κρύβεται η εξίσου μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 1,1 kWh με πιστοποίηση UL και ο ενσωματωμένος φορτιστής των 600 W (ακριβώς σε περίπτωση που χρειαστεί να τον συνδέσετε στο δίκτυο για ταχύτερη φόρτιση από τα ηλιακά πάνελ). Στην πραγματικότητα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μια φόρτιση 80% είναι δυνατή σε μόλις 90 λεπτά από μια πρίζα 110 V.
Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, φαίνεται ότι η ηλιακή φόρτιση είναι πιθανό να γεμίσει την μπαταρία με ρυθμό περίπου 7-8% την ώρα (περίπου 5 χλμ πρόσθετης αυτονομίας ανά ώρα έκθεσης στον ήλιο). Η εταιρεία αξιολογεί την αυτονομία του σκούτερ έως και 60 χλμ ανά φόρτιση και ισχυρίζεται ότι μπορούν να προστεθούν επιπλέον 30 χλμ αυτονομίας ανά ημέρα, από τα ηλιακά πάνελ.
Αυτό σημαίνει, ότι το σκούτερ θα μπορούσε στην πραγματικότητα να φορτίζεται αποκλειστικά με ηλιακή φόρτιση, όταν χρησιμοποιείται για μέτριες διαδρομές, δηλαδή λιγότερο από 30 χλμ την ημέρα. Όπως εξήγησε η εταιρεία, «Αν το χρειάζεστε μόνο για μερικές σύντομες δουλειές την ημέρα, θα είναι πάντα έτοιμο για εσάς. Με τελική ταχύτητα 32 χλμ./ώρα, το σκούτερ λέγεται ότι είναι «νόμιμο και για τη λωρίδα ποδηλάτων» χωρίς να απαιτείται πρόσθετη άδεια.
Το σύστημα διπλού κινητήρα, βασίζεται σε κινητήρες πλύμνης αντί για κεντρικά τοποθετημένους κινητήρες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αλυσίδες ή ιμάντες. Ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κινητήρες με ονομαστική ισχύ 1,35 PS για τον καθένα, το σκούτερ ανεβάζει ταχύτητες αρκετά γρήγορα με συνολικά 2,7 PS ισχύος.
Η εταιρεία προσφέρει εγγύηση 1 έτους σε ολόκληρο το σκούτερ, με ακόμη μεγαλύτερη εγγύηση 2 ετών για τα κύρια εξαρτήματα, που αποτελούνται από το πλαίσιο, τους κινητήρες, τα χειριστήρια, τα φρένα, τον φωτισμό και την μπροστινή ανάρτηση.
Το σκούτερ καλύπτεται επίσης από μια «σιδηρά εγγύηση επαναγοράς» με την εταιρεία να υπόσχεται να αγοράσει πίσω το σκούτερ από οποιονδήποτε αναβάτη, αν «δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά του για οποιονδήποτε λόγο». Το Lightfoot πρόκειται να ξεκινήσει τις παραδόσεις, τον Ιανουάριο του 2025, με τιμή 4.995 $.