Η Jaguar αποκάλυψε την ανανεωμένη ταυτότητα της επωνυμίας της, σηματοδοτώντας την αρχή της εποχής μόνο για EV. Η βρετανική μάρκα, έδειξε το κομψό νέο της λογότυπο, ενόψει της αποκάλυψης στις 3 Δεκεμβρίου του Jaguar Design Vision Concept, του προπομπού, ενός πολυτελούς ηλεκτρικού σεντάν παραγωγής, που θα ακολουθήσει το 2025.
Η εταιρεία βασίζεται στη φιλοσοφία του ιδρυτή της, Sir William Lyons, ο οποίος δήλωσε περήφανα: «Μια Jaguar πρέπει να είναι ένα αντίγραφο του τίποτα». Η αναβαθμισμένη σχεδιαστική γλώσσα καθώς και τα γραφικά, στοχεύουν να δηλώσουν τη μεταμόρφωση της εταιρείας, τόσο στιλιστικά όσο και ως προς τη φιλοδοξία της, να διεκδικήσει ξανά τη θέση της στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων.
Η ανανεωμένη ταυτότητα, επικεντρώνεται γύρω από τέσσερα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία. Πρώτο είναι το «Device Mark», ένα μινιμαλιστικό νέο λογότυπο, που αποδίδεται με μια χαρακτηριστική γραμματοσειρά, που διακρίνεται για τη συμμετρία της. Στη συνέχεια έρχεται το «Strikethrough», ένα οριζόντιο γραφικό μοτίβο, που φαίνεται προορισμένο να αφήσει το στίγμα του σε μελλοντικά μοντέλα. Έπειτα έχουμε τα “Exuberant Colors”, τα οποία δείχνουν τη σχέση της Jaguar με την τέχνη. Τέλος, τα «Makers Marks», είναι δύο σύμβολα, το παραδοσιακό άλμα της Jaguar και ένα νέο μονόγραμμα, που ενσωματώνει το γράμμα j.
Αυτές οι οπτικές ανανεώσεις, θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο επερχόμενο πρωτότυπο όχημα και θα φτάσουν στην τριάδα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής, που η εταιρεία υποσχέθηκε να κυκλοφορήσει πριν από το 2030.
Ο καθηγητής Gerry McGovern, Chief Creative Officer της Jaguar, δήλωσε: «Πρόκειται για μια επανασύνδεση, που ανακτά την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντάς την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, αλλά καθιστώντας την προσιτή για ένα σύγχρονο κοινό. Δημιουργούμε την Jaguar για το μέλλον, αποκαθιστώντας τη θέση της, ως επωνυμίας που εμπλουτίζει τις ζωές των πελατών μας και της κοινότητας της Jaguar».
Εν τω μεταξύ, ο Διευθύνων Σύμβουλος Rawdon Glover, χαρακτήρισε τη μεταμόρφωση «πλήρη επαναφορά», προσθέτοντας ότι η ομάδα έπρεπε να είναι «ατρόμητη» στην εκτέλεσή της. Για να συνοδεύσει την αποκάλυψη του Jaguar Design Vision Concept, η μάρκα θα φιλοξενήσει μια σειρά εκθέσεων σε γκαλερί στο Μαϊάμι, σε δύο ξεχωριστές τοποθεσίες. Οι εκθέσεις θα παρουσιάζουν έργα «πρωτοπόρων αναδυόμενων καλλιτεχνών, που μοιράζονται το ήθος του Copy Nothing.