Η National Highways θα δοκιμάσει σύστημα αποθήκευσης κινητικής ενέργειας σε αυτοκινητόδρομους

Η National Highways, η οποία βελτιώνει αυτοκινητόδρομους στην Αγγλία, σχεδιάζει να δοκιμάσει ένα νέο σύστημα αποθήκευσης κινητικής ενέργειας

Ακούστε το άρθρο

Η National Highways, η οποία επιβλέπει και βελτιώνει αυτοκινητόδρομους και A-roads στην Αγγλία, σχεδιάζει να δοκιμάσει ένα σύστημα αποθήκευσης κινητικής ενέργειας, για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για γρήγορη φόρτιση. Η κυβερνητική εταιρεία, στοχεύει να διασφαλίσει ότι η υποδομή φόρτισης, συμβαδίζει με την επιταχυνόμενη στροφή της χώρας προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Levistor, ένας εγχώριος πάροχος λύσεων αποθήκευσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, υποστηρίζει τη νέα πρωτοβουλία της National Highways. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, βασισμένο σε σφόνδυλο (FESS) που αποθηκεύει ενέργεια μηχανικά, σε αντίθεση με τα τυπικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μπαταρίας (BESS), τα οποία βασίζονται σε χημικές κυψέλες. Σχεδίασε αυτό το σύστημα έτσι, ώστε οι πελάτες να μπορούν να το αναπτύξουν σε διάφορες διαμορφώσεις, είτε ως μεμονωμένες μονάδες είτε σε πολλαπλές.

Η National Highways θα βρεί πολύτιμο το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της Levistor που βασίζεται σε σφόνδυλο, όπου η χωρητικότητα του δικτύου είναι ανεπαρκής για τη βέλτιστη λειτουργία ενός ταχυφορτιστή. Το σύστημα παρέχει βραχυπρόθεσμη ώθηση ισχύος, όταν το δίκτυο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις ρεύματος ενός γρήγορου φορτιστή. Επιτρέπει στον οδηγό EV, να προσθέσει αυτονομία 160 χλμ, με μόλις πέντε λεπτά φόρτισης. «Αυτό το είδος καινοτόμου λύσης, προσφέρει μεγάλες δυνατότητες ώστε να βοηθήσει στη βελτίωση του δικτύου φόρτισης EV και τελικά να βοηθήσει στην επιτάχυνση της ευρείας υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων, που υποστηρίζουν το ταξίδι μας προς τους Net Zero Highways», δήλωσε ο Christopher Plumb, επικεφαλής της ενεργειακής ομάδας στην National Highways.

Ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που βασίζεται σε σφόνδυλο, μετατρέπει την ηλεκτρική ενέργεια σε περιστροφική κινητική ενέργεια. Ο σφόνδυλος περιστρέφεται με υψηλή ταχύτητα μέσα σε ένα θάλαμο κενού. Όταν πρέπει να διανείμει ενέργεια, επιβραδύνει και μετατρέπει την περιστροφική του κινητική ενέργεια, πίσω σε ηλεκτρική ενέργεια, μέσω μιας γεννήτριας. Συναντά ελάχιστες απώλειες τριβής και αντίσταση αέρα. 

Ενώ ένα BESS θέτει το ζήτημα της υποβάθμισης της μπαταρίας, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα απώλεια χωρητικότητας αποθήκευσης ενέργειας και μικρή διάρκεια ζωής πολλών ετών, ένα FESS έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής δύο δεκαετιών ή και μεγαλύτερη. Επιπλέον, καθώς βασίζεται σε μηχανική τεχνολογία και όχι σε χημικές διεργασίες, προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα. Απαιτεί λιγότερη συντήρηση και αυτό το πλεονέκτημα της μακροπρόθεσμης αντοχής, το καθιστά μια πιο λογική επιλογή για την ενίσχυση της υποδομής ταχείας φόρτισης, στους αυτοκινητόδρομους.

«Η ετοιμότητα της National Highways να δοκιμάσει το εμπορικό μας προϊόν, είναι μια ισχυρή επιδοκιμασία της εργασίας μας Ε&Α μέχρι σήμερα και υπογραμμίζει τις προκλήσεις περιορισμού του δικτύου, που πρέπει να ξεπεραστούν εάν η κυκλοφορία των EV στο ΗΒ είναι πραγματικά ολική», δήλωσε ο Matt Journee, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Levistor. «Η εγκατάσταση των συστημάτων μας σε ολόκληρη τη χώρα, θα δώσει στους οδηγούς την απαραίτητη εμπιστοσύνη, ειδικά στις μεγάλες αποστάσεις», συνέχισε ο Journee.

abb_img