Η Tesla είπε στους υπαλλήλους της παραγωγής του Cybertruck, να μην παρουσιαστούν στην εργασία τους για τις επόμενες τρεις ημέρες, σε μια ένδειξη προβλημάτων ζήτησης για το όχημα, που κάποτε διαφημιζόταν για εκατομμύρια προ-παραγγελίες. Η είδηση αναφέρθηκε από τον Business Insider, ο οποίος έλαβε ένα email που έλεγε στους εργαζόμενους παραγωγής της Cybertruck στο εργοστάσιο της Tesla στο Ώστιν του Τέξας, ότι «δεν χρειάζεται να παρουσιαστούν στην εργασία τους» την «Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη αυτής της εβδομάδας (3-5 Δεκεμβρίου )» Οι εργαζόμενοι, θα συνεχίσουν να πληρώνονται για τις προγραμματισμένες βάρδιές τους.
Η Tesla δεν σχολίασε γιατί συμβαίνει αυτό το κλείσιμο, αλλά το Business Insider είπε ότι τέσσερις εργαζόμενοι του είπαν, ότι τα προγράμματά τους ήταν ασυνεπή τον τελευταίο μήνα. Δεδομένου ότι είναι μια κρίσιμη στιγμή για τις παραδόσεις της Tesla, ιδιαίτερα για το ηγετικό της μοντέλο, ο χρόνος είναι ύποπτος. Επί του παρόντος, η Tesla είναι ένας από τους λίγους παραγωγούς EV, που έχει πουλήσει λιγότερα αυτοκίνητα μέχρι στιγμής φέτος από ό,τι το 2023. Παρά τα όσα μπορεί να έχετε ακούσει, οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σημαντικά το 2024, αλλά οι πωλήσεις των Tesla μειώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία είχε ένα καλό τρίτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα, αλλά εξακολουθεί να είναι μειωμένη, σε σύγκριση με πέρυσι. Ως αποτέλεσμα, η Tesla άρχισε να κάνει πολλές στάσεις αυτό το τρίμηνο, για να κλείσει τη χρονιά θετικά. Προσέφερε μεγαλύτερα κίνητρα για τα Tesla, μείωσε τις τιμές μίσθωσης Model Y και πρόσθεσε μεγαλύτερη ευελιξία, στο πρόγραμμα μίσθωσης. Και κυρίως για το σημερινό θέμα, μόλις σήμερα μείωσε τις τιμές μίσθωσης Cybertruck και αυτό συνέβη σε λιγότερο από ένα μήνα, από τότε που η εταιρεία άρχισε να μισθώνει Cybertruck’s.
Είναι άλλο ένα σημάδι ότι η Tesla δεν βλέπει τόσο μεγάλη ζήτηση όσο περίμενε κάποτε, για το «πολωτικό» αυτό όχημα. Αφού παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2019, το Cybertruck κατάφερε να καταγράψει πάνω από 250.000 προπαραγγελίες, σε λιγότερο από μία εβδομάδα, φτάνοντας αργότερα στο ανώτατο όριο των δυνητικά 2 εκατομμυρίων κρατήσεων.
Όταν όμως το φορτηγό βγήκε στο δρόμο, τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως τα σχεδίαζαν. Το όχημα κυκλοφόρησε με καθυστέρηση και πέρα από τον προϋπολογισμό, χωρίς επίσης ορισμένες από τις προδιαγραφές, που είχαν αρχικά υποσχεθεί. Τα πρώτα διαθέσιμα μοντέλα “Foundation Series” ξεκίνησαν από 100.000, πολύ μακριά από τα υποσχεμένα αρχικά 40.000 $. Είναι πλέον διαθέσιμο σε βασική τιμή 79.000 $, αλλά ένα υποσχόμενο μελλοντικό βασικό μοντέλο RWD των $61.000 αφαιρέθηκε πρόσφατα από τον ιστότοπο της Tesla.
Παρ ‘όλα αυτά, εξακολουθεί να είναι το ηλεκτρικό pickup, με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ και το τρίτο EV, με τις περισσότερες πωλήσεις, με πολύ υψηλή μέση τιμή συναλλαγής. Ωστόσο, η ζήτηση φαίνεται πολύ χαμηλότερη από τις υψηλές προσδοκίες για το όχημα. Η Tesla από τον Οκτώβριο, άρχισε να επιτρέπει παραγγελίες χωρίς κράτηση. Μέχρι τότε, η Tesla είχε πουλήσει περίπου 30.000 συνολικά Cybertruck. Αυτή θα μπορούσε να είναι η εξήγηση για το κλείσιμο του εργοστασίου. Οι εταιρείες συχνά διακόπτουν τις γραμμές παραγωγής για μερικές ημέρες ή εβδομάδες, εάν η παραγωγή είναι ταχύτερη από τις πωλήσεις, έτσι ώστε να μην υπάρχει μεγάλο απόθεμα, που επιβαρύνει τον ισολογισμό.
Είναι πιθανό να υπάρχουν και άλλοι λόγοι, μια αναβάθμιση γραμμής, ή κάποιου είδους αλλαγές, αλλά πιθανότατα δεν θα έκλεινε ολόκληρη τη γραμμή για τρεις ημέρες. Και αν υπήρχαν άλλοι λόγοι, συνήθως μια εταιρεία στέλνει την ομάδα δημοσίων σχέσεων της, για να συζητήσουν, ώστε να μην τρομάξει τους επενδυτές, με φόβους μείωσης της ζήτησης. Εφόσον η Tesla δεν έχει κάνει κάποια δήλωση που να προτείνει κάτι τέτοιο, αυτό υποδηλώνει ότι η παραγωγή μπορεί να ξεπερνά τη ζήτηση και η παύση γίνεται για να βοηθήσει στην εξισορρόπηση των δύο.