Η GAC παρουσιάζει το Trumpchi S7 με αυτονομία 1.000 χλμ

Το Trumpchi S7 είναι κατασκευασμένο με βάση την πλατφόρμα EV+ της GAC Trumpchi και έχει σχεδιαστεί με βάση την πιο πρόσφατη γλώσσα της GAC

Ακούστε το άρθρο

Στον τελευταίο κινεζικό κατάλογο της MIIT, δηλώθηκε το plug-in υβριδικό SUV Trumpchi S7 της GAC. Προηγουμένως, το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στο Guangzhou Auto Show τον Νοέμβριο και αναμένεται να λανσαριστεί το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους. 

Η GAC παρουσιάζει το Trumpchi S7 με αυτονομία 1.000 χλμ

Το Trumpchi S7 είναι κατασκευασμένο με βάση την πλατφόρμα EV+ της GAC Trumpchi και έχει σχεδιαστεί με βάση την πιο πρόσφατη γλώσσα της GAC, σύμφωνα με η μάρκα. Η διαμπερής λωρίδα φωτός μήκους 2.618 χλστ που διατρέχει την μπροστινή όψη, ονομάζεται επίσημα Skyline και αποτελείται από προβολείς AI που αποτελούνται από 2.248 led. Οι προβολείς υποστηρίζουν οκτώ «σενάρια» αλληλεπίδρασης. 

Η GAC παρουσιάζει το Trumpchi S7 με αυτονομία 1.000 χλμ

Στο πίσω μέρος, το Trumpchi S7, υιοθετεί μια σχεδίαση πίσω φώτων σε σχήμα «U», η οποία είναι εμπνευσμένη από το Mohe Aurora στην επαρχία Heilongjiang, τη βορειότερη πόλη της Κίνας. Το λογότυπο της μάρκας βρίσκεται στη μέση. Το Trumpchi S7, διαθέτει φαρδιούς θόλους τροχών, κρυφές χειρολαβές θυρών και φως κατάστασης φόρτισης οχήματος, στην κολόνα D. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του αυτοκινήτου είναι 4.900/1.950/1.780 χλστ, αντίστοιχα και το μεταξόνιο είναι 2.880 χλστ. Δηλώθηκαν τρία βάρη οχημάτων: 2.165 κιλά, 2.030 κιλά και 2.260 κιλά. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 200 ​χλστ.

Η GAC παρουσιάζει το Trumpchi S7 με αυτονομία 1.000 χλμ

Η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα με την κωδική ονομασία 4A15M3 με ισχύ 160 PS, σε συνδυασμό με πακέτα μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου που παρέχονται από την Yinpai Battery και τη Zenergy. Η τελική ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα. Το Trumpchi S7 είναι επίσης εξοπλισμένο με την τρίτης γενιάς plug-in υβριδική τεχνολογία της μάρκας και προσφέρει μια ολοκληρωμένη αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. Επιπλέον, το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης L2++ της GAC, υλοποιείται μέσω του lidar στην οροφή της πίσω κάμερας, της πλαϊνής κάμερας και της κάμερας του φτερού.

 

 

abb_img