Η Mercedes-AMG ξεκινά εκτεταμένες δοκιμές σε χώρους δοκιμών, αλλά και σε δημόσιους δρόμους, με το ηλεκτρικό SUV που βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA. Πρώτος σταθμός, είναι οι χειμερινές δοκιμές στη βόρεια Σουηδία. Το μοντέλο που δεν έχει πάρει ονομασία ακόμη, είναι η δεύτερη σειρά, που βασίζεται στην AMG.EA, που είναι συντομογραφία της AMG Electric Architecture.
Αν και η Mercedes-AMG δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία ενός βαριά καμουφλαρισμένου πρωτότυπου ως μέρος της τρέχουσας ανακοίνωσης, δεν υπάρχουν ακόμα πολλές πληροφορίες για το νέο ηλεκτρικό SUV. Ανακοινώνεται απλώς ότι το «νέο SUV επιδεικνύει τον πρωτοποριακό ρόλο του, για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων, στην καινοτόμο πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική».
Ωστόσο, ο Michael Schiebe, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH και επικεφαλής των τμημάτων Mercedes-Benz G-Class & Mercedes-Maybach, τόνισε όταν το μοντέλο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο, ότι το «μότο» για την πλατφόρμα υψηλών επιδόσεων ήταν «AMG First, EV Second». Με άλλα λόγια, η εστίαση θα είναι στις επιδόσεις και στην οδηγική απόδοση, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει, ότι τα χαρακτηριστικά των EV, όπως η απόδοση και η αυτονομία, θα μπορούσαν να μπουν σε δεύτερη μοίρα. Ταυτόχρονα όμως, τονίστηκε και η σημασία της τεχνολογικής πλατφόρμας Vision EQXX, η οποία χαρακτηρίζεται από την τεράστια αποτελεσματικότητά της. Επομένως, το ακριβές αποτέλεσμα της Mercedes-AMG, μένει να το δούμε.
Μέχρι στιγμής, το πρωτότυπο δείχνει τα τυπικά χαρακτηριστικά της Mercedes. Κάτω από το καμουφλάζ, το καπό μοιάζει για παράδειγμα, με ένα SUV Mercedes EQE, αν και ο προφυλακτήρας μπορεί να μην είναι τόσο αεροδυναμικά στρογγυλεμένος. Η γραμμή οροφής και η πλάγια όψη, θυμίζουν και πάλι το EQE SUV μέχρι τις λεπτομέρειες, όπως οι αναδιπλούμενες χειρολαβές των θυρών.
Πηγή: mercedes-benz.com