Το Ford E-Transit, είναι πλέον διαθέσιμο στη Γερμανία, με τη μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητος 89 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία έως και 402 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φορτίσει πιο γρήγορα. Οι τιμές για τις εκδόσεις μεγαλύτερης αυτονομίας, ξεκινούν από 64.590 ευρώ. Η ηλεκτρική έκδοση του Transit, πωλείται στην Ευρώπη από το 2022, ενώ βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο Ford Otosan, την τουρκική κοινοπραξία μεταξύ της Koc Holding και της Ford Motor Company.
Το βαν ανταγωνίζεται στην κατηγορία των δύο τόνων και αυτή τη στιγμή έχει αυτονομία WLTP 316 χιλιομέτρων. Αυτό ήταν ένα αξιοπρεπές νούμερο κατά την κυκλοφορία του στην αγορά, αλλά ο ανταγωνισμός παράγει πλέον φορτηγά με αυτονομία 400 χιλιομέτρων και άνω. Το νέο Renault Master E-Tech έχει αυτονομία 410 χιλιομέτρων, το νέο Mercedes eSprinter, το οποίο είναι διαθέσιμο για παραγγελία από την αρχή του έτους, έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων και τα συγκρίσιμα μοντέλα της Stellantis, έχουν αυτονομία 420 χιλιομέτρων.
Η Ford ακολουθεί τώρα το παράδειγμά τους και προσθέτει στην γκάμα της, μια έκδοση E-Transit, με αύξηση της αυτονομίας περίπου 27%. Χάρις στο καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο των 89 kWh, το Transit μπορεί να ταξιδέψει έως και 402 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Για σύγκριση, το μοντέλο της προηγούμενης σειράς, με χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα μπαταρίας 68 kWh, επιτυγχάνει τα προαναφερθέντα 316 χιλιόμετρα, αλλά θα συνεχίσει να προσφέρεται εναλλακτικά με μικρότερη αυτονομία, αλλά περισσότερο ωφέλιμο φορτίο. Οι τιμές για την έκδοση Long Range, ξεκινούν από 78.528 ευρώ στη Γερμανία. Αυτό τοποθετεί τις τιμές περίπου 4.000 ευρώ πάνω από την τιμή του βασικού μοντέλου με την μικρή μπαταρία. Οι πρώτες μονάδες του E-Transit μεγαλύτερης αυτονομίας, θα παραδοθούν την επόμενη άνοιξη. Τουλάχιστον, αυτό ήταν το πρόγραμμα που σκιαγραφήθηκε στην παρουσίαση του μοντέλου, την άνοιξη του 2024.
Σύμφωνα με τη Ford, μια αντλία θερμότητας με έγχυση ατμού, παίζει επίσης ρόλο στη μεγαλύτερη αυτονομία. Η Ford έκανε επίσης αλλαγές στις δυνατότητες φόρτισης του ηλεκτρικού Transit. Η έκδοση με την μπαταρία των 89 kWh, μπορεί να φορτίσει έως και με 22 kW AC αντί για 11 kW, μειώνοντας τη διαδικασία φόρτισης στο 100% σε έξι ώρες. Ταυτόχρονα, η Ford βελτιώνει την ικανότητα ταχείας φόρτισης DC από τα σημερινά 115 σε 180 kW, έτσι ώστε μια διαδικασία φόρτισης από 10 έως 80%, θα διαρκέσει μόνο 28 λεπτά (προηγουμένως 37 λεπτά).
Φυσικά, αυτό που είναι απαραίτητο για τους εμπορικούς πελάτες να γνωρίζουν, είναι το ωφέλιμο φορτίο και η ικανότητα ρυμούλκησης. Σύμφωνα με το Ford Pro, το E-Transit μεγαλύτερης αυτονομίας, θα είναι διαθέσιμο σε διάφορες εκδόσεις μοντέλων. Η Ford δηλώνει το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των φορτηγών στα 1.783 κιλά. Ο κατασκευαστής ορίζει επίσης τον μέγιστο χώρο φόρτωσης στα 15.000 λίτρα, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης παραμένει η ίδια, στα 750 κιλά. Προαιρετικά, το ηλεκτρικό «Long-Range» E-Transit, προσφέρει σύνδεση V2L με 2,3 kW για την παροχή εξωτερικών συσκευών.
Πηγή: media.ford.com