Στις 18 Δεκεμβρίου, η GAC κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των eVTOL (ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης) που ονομάζεται Govy, με στόχο την λειτουργία Robo-AirTaxi χαμηλού υψομέτρου στην Κίνα.
Παρουσιάστηκε έτσι, το πρώτο προϊόν της μάρκας που ονομάζεται Govy AirJet, το οποίο είναι το δεύτερο ιπτάμενο αεροσκάφος – αυτοκίνητο της GAC. Το Govy AirJet, θα ξεκινήσει την πιστοποίηση αξιοπλοΐας, τη διάταξη των γραμμών παραγωγής και τις κρατήσεις παραγγελιών το 2025, σύμφωνα με αξιωματούχο της εταιρείας.
Έως το 2027, η GAC σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα σχέδιο λειτουργίας επίδειξης του ιπτάμενου αυτοκινήτου, σε δύο έως τρεις πόλεις στην περιοχή Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area της Κίνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για ταξίδια μικρής απόστασης εντός 20 χιλιομέτρων, οι υπηρεσίες μεταφοράς, θα παρέχονται από το ιπτάμενο αυτοκίνητο με πολλαπλούς ρότορες Govy AirCar, ενώ το Govy AirJet, θα παρέχει υπηρεσίες, για ταξιδιωτικές ανάγκες έως 200 χιλιομέτρων.
Το Govy AirJet, συνεχίζει να υιοθετεί την ιδέα σχεδιασμού halo, παρόμοια με το Gove AirCar, σε χρωματικό συνδυασμό λευκού, μαύρου και μωβ (ή μπλε).
Πάνω από το 90% της δομής, είναι κατασκευασμένο με σύνθετα υλικά από ανθρακονήματα. Διαθέτει επίσης ένα έξυπνο σύστημα ανίχνευσης, λήψης αποφάσεων και αποφυγής εμποδίων, με τη βοήθεια συστήματος ραντάρ και κάμερας, υπολογιστικής μονάδας και συστήματος πλοήγησης.
Το ύψος του είναι 2,3 μέτρα. Η μέγιστη ταχύτητα πτήσης, μπορεί να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα. Το Govy AirJet είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα πρόωσης 8 αξόνων, έναν ηλεκτρικό «ανεμιστήρα» Direct-eDrive των 100 kW και ένα τριπλό σύστημα ελέγχου.
Η επίσημη αυτονομία είναι 200 χλμ και ο χρόνος γρήγορης φόρτισης είναι 30 λεπτά. Η GAC σχεδιάζει επίσης να εξοπλίσει το Govy AirJet, με μπαταρίες στερεάς κατάστασης στο μέλλον, παρέχοντας μια εκτιμώμενη αυτονομία 400 χλμ, για να κάνει ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα διαθέτει διάταξη 1+1+X, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει 3 έως 4 επιβάτες. Η πρώτη σειρά έχει σχεδιαστεί ως ανοιχτός χώρος και η τρίτη σειρά είναι ένας ευέλικτος χώρος “Χ”. Στο μπροστινό μέρος της καμπίνας, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη πλοήγησης.
Υπάρχει επίσης ένας μακρύς «προσαρμοστικός κόμβος άνεσης» στο πλάι της καμπίνας, ο οποίος διαθέτει υποβραχιόνια, ηχεία, ποτηροθήκες, φώτα περιβάλλοντος και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, παρόμοια με ένα πιλοτήριο οχήματος.