Ο Evice, ένας Βρετανός ειδικός στο remastering, άρχισε να δοκιμάζει το πρώτο του πρωτότυπο, βασισμένο σε μια «ασημένια σκιά» της Rolls-Royce. Γνωστό ως XP1, αυτό το πρωτότυπο, θέτει τα θεμέλια ιδιοσυγκρασίας του Evice που είναι: «Δημιουργία αριστουργημάτων κατά παραγγελία χωρίς συμβιβασμούς». Η μετατροπή, περιλαμβάνει προηγμένη εσωτερική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, η οποία επί του παρόντος υποβάλλεται σε αυστηρές δοκιμές.
Ιδρύθηκε το 2023, από μια τριάδα παθιασμένων Βρετανών μηχανικών και η ιδέα είναι απλή. Παίρνοντας την κομψότητα, το «πνεύμα» και τη χάρη των εικόνων της Rolls-Royce και ανακατασκευάζοντάς τες με μεράκι, με κορυφαίες τεχνολογίες παγκοσμίως, πολλές από τις οποίες αναπτύσσονται εσωτερικά, αναζητούν την τελειότητα. Η ομάδα τεχνιτών του Evice, μαζί με ειδικούς στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, τη δυναμική, το NVH και το σχεδιασμό, εξετάζουν με σπουδή και αφοσίωση, κάθε πτυχή του οχήματος. Η ενδελεχής γνώση των αυτοκινήτων της περιόδου και της κουλτούρας της εποχής, διασφαλίζει ότι κάθε βελτίωση, γίνεται σύμφωνα με την αρχική πρόθεση της Rolls-Royce. Μια Evice Rolls-Royce, είναι αυτό που θα είχε δημιουργήσει το εργοστάσιο πριν από 60 χρόνια, αν υπήρχε η τεχνολογία. Είναι ένα «κατόρθωμα» πάθους, μηχανικής, σχεδίασης και δεξιοτεχνίας, με αποτέλεσμα την τέχνη πάνω στο αυτοκίνητο, που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου.
Κάθε αλλαγή έχει αναλυθεί επιμελώς, σε μια προσπάθεια να ταιριάζει με τη φινέτσα και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του αρχικού οχήματος, εισάγοντας ταυτόχρονα σύγχρονη αξιοπιστία, απόδοση και ευκολία. «Το αποτέλεσμα είναι ένα αριστούργημα κατά παραγγελία, που αναπτύχθηκε χωρίς συμβιβασμούς». Κάθε ολοκληρωμένο χειροποίητο αυτοκίνητο, είναι το αποτέλεσμα 1000 ωρών χρόνου ανάπτυξης, ενώ μια προσαρμοσμένη διαδικασία σχεδιασμού, διασφαλίζει ότι κάθε μεμονωμένο όχημα, είναι η ενσάρκωση της αισθητικής του πελάτη. Κάθε ανακατασκευασμένο όχημα, είναι εξοπλισμένο με μια εσωτερική ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, με ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 400 ίππους για δυναμική και αβίαστη οδήγηση, που επισκιάζει την απόδοση του αρχικού κινητήρα. Με μια μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, το τρέχον πρωτότυπο XP1, επιτυγχάνει αυτονομία άνω των 322 χλμ. Η ενεργή ανάρτηση και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, προσθέτουν περισσότερη ασφάλεια, διατηρώντας παράλληλα την απαράμιλλη ποιότητα κύλισης, συνώνυμη με τη Rolls-Royce.
Στο εσωτερικό, η ομάδα του Evice, έχει αναβαθμίσει πλήρως τεχνολογικά τα πάντα, για σύγχρονη άνεση και ευκολία. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν θερμαινόμενα και αεριζόμενα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, σύστημα κλιματισμού με πλήρη έλεγχο και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα, με πρόσθετο κρυφό υπογούφερ, όλα στάνταρ. Οι οθόνες Infotainment, υποστηρίζουν ασύρματο Apple CarPlay, ενώ υπάρχουν και διακριτικές κάμερες οπισθοπορείας.