Προετοιμαζόμενη για την επερχόμενη επίθεση στα EV, η Mahindra άνοιξε μια νέα μονάδα παραγωγής οχημάτων και συναρμολόγησης μπαταριών στην Ινδία. Η εταιρεία κατασκεύασε το νέο εργοστάσιο εντός του κόμβου παραγωγής στο Chakan, μια πόλη στη δυτική πολιτεία της Μαχαράστρα.
Το νέο εργοστάσιο Mahindra EV εκτείνεται σε έκταση 88.000 m² και λειτουργεί πλήρως με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εταιρεία χρησιμοποιεί πάνω από 1.000 ρομπότ και πολλαπλά αυτοματοποιημένα συστήματα μεταφοράς, σε αυτήν την εγκατάσταση. Το νέο εργοστάσιο διαθέτει πάνω από 500 ρομπότ και πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα μεταφοράς, μόνο στο φανοποιείο. Η Mahindra λέει ότι αυτό το εργοστάσιο, είναι το πρώτο του είδους του στην Ινδία, που διαθέτει τεχνολογίες συγκόλλησης με λέιζερ και βαφής pixel.
Η Mahindra σχεδιάζει αρχικά να κατασκευάσει 90.000 EV στο αποκλειστικό εργοστάσιο EV, αξιοποιώντας λιγότερο από το ήμισυ της ετήσιας παραγωγικής ικανότητας των 200.000 μονάδων. Η εταιρεία αναμένει να φτάσει τον στόχο του εργοστασίου, μετά την κατασκευή μιας ολοκληρωμένης σειράς οχημάτων μεταξύ 2027 και 2029.
Όσον αφορά τη συναρμολόγηση μπαταριών εντός της νέας εγκατάστασης EV, η Mahindra λέει, ότι είναι μία από τις πιο συμπαγείς γραμμές παραγωγής μπαταριών στον κόσμο. Η εταιρεία δηλώνει ότι το 98% των εργασιών της, είναι αυτοματοποιημένες.
Άλλα κύρια σημεία είναι ο χειρισμός κυψελών μηδενικής αφής, η τοποθέτηση πλακών με δυνατότητα τρισδιάστατης όρασης και η πλήρως αυτοματοποιημένη ακεραιότητα των μπουλονιών. Ωστόσο, δεν αποκαλύπτει την ετήσια παραγωγική ικανότητα.
Η Mahindra ξεκίνησε να κατασκευάζει το νέο εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης, τον Ιούλιο του 2023 και το ολοκλήρωσε γρήγορα τον Ιανουάριο του 2024, κάτι που όπως υποστηρίζει, αποτελεί νέο χρόνο ρεκόρ. Η εταιρεία χρησιμοποιεί αυτό το εργοστάσιο για να κατασκευάσει το BE 6 sub-compact SUV-coupe και το XEV 9e compact SUV-coupe και να συναρμολογήσει τις μπαταρίες LFP τους.
Αναμένει να αρχίσει να πουλάει αυτά τα αποκλειστικά EV στην εγχώρια αγορά, στις αρχές Μαρτίου. Η νέα μονάδα παραγωγής, αποτελεί μέρος μιας επένδυσης 4.500 crore INR, την οποία η Mahindra χρησιμοποίησε ακόμη και για την ανάπτυξη κινητήρων και δύο αυτοκινήτων (BE 6 και XEV 9e), συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού και της τεχνολογίας τους.
Μέχρι το τέλος του 2026, η Mahindra σχεδιάζει να κατασκευάσει μια σειρά από πέντε αποκλειστικά EV ή «Born Electric Vehicles», όπως τα αποκαλεί η εταιρεία. Η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία, στοχεύει να εισέλθει σε νέες προκλητικές αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρώπη, με αυτά τα μοντέλα.
Πηγή: mahindra.com