Λίγες εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας S2 Alpinista στην Ευρώπη, η LiveWire, η θυγατρική της Harley-Davidson για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, φέρνει το S2 Mulholland στη γηραιά ήπειρο. Αυτό το μοντέλο είναι ένα ηλεκτρικό cruiser επιδόσεων.

Η LiveWire παρουσίασε το S2 Mulholland τον Μάρτιο του 2024 και άρχισε αμέσως να το πουλάει στις ΗΠΑ. Το μοντέλο είναι η έκδοση cruiser του S2 Del Mar που παρουσιάστηκε το 2022 . Το τιμόνι είναι τοποθετημένο ψηλότερα και πιο πίσω, επιτρέποντας στον αναβάτη να κάθεται πιο όρθιος. Το S2 Mulholland, πήρε το όνομά του από τον διάσημο γραφικό δρόμο Mulholland Drive στην κομητεία του Λος Άντζελες, τον οποίο ο σκηνοθέτης David Lynch, ο οποίος πέθανε τον Ιανουάριο του 2001, μνημόνευσε στη ζοφερή ταινία του «Mulholland Drive».

Καθώς το S2 Mulholland βασίζεται στην πλατφόρμα LiveWire S2, έχει τα ίδια χαρακτηριστικά χειρισμού με το S2 Del Mar. Ζυγίζει μόλις 196 κιλά, έχει απόδοση περίπου 81 PS και ροπή 263 Nm. Αυτές οι τιμές διασφαλίζουν ότι το μηχάνημα επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία των 10,5 kWh παρέχει αυτονομία 194 χλμ στην πόλη και 118 χλμ έξω από την πόλη (μετρημένη στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ στα 88 χλμ/.ώρα). Το S2 Mulholland μπορεί να φορτιστεί μόνο μέσω AC. Ο φορτιστής έχει σχεδιαστεί για φόρτιση επιπέδου 1 (πρίζα 120 volt που χρησιμοποιείται συνήθως στις ΗΠΑ) και φόρτιση επιπέδου 2 (πρίζα 220 έως 240 volt που χρησιμοποιείται συνήθως στην Ευρώπη). Με το επίπεδο 2, η μπαταρία θα χρειαστεί 78 λεπτά για να φορτιστεί από 20 έως 80%. Ωστόσο, όπως και τα άλλα μοντέλα της οικογένειας S2, το μηχάνημα δεν είναι ικανό για γρήγορη φόρτιση.

Το μοντέλο αντιπροσωπεύει «παραδοσιακές μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης στην κατηγορία cruiser». Επιπλέον, αυτή είναι η πρώτη φορά που το LiveWire χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά για βασικά εξαρτήματα, λέει ο κατασκευαστής. Το S2 Mulholland ξεκινά από 19.427 ευρώ στη Γερμανία και 18.490 ελβετικά φράγκα στην Ελβετία. Αν και το S2 Mulholland χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το S2 Del Mar, η οδηγική του εμπειρία λέγεται ότι είναι εντελώς διαφορετική. Σύμφωνα με το LiveWire, αυτό οφείλεται στο πρόσφατα σχεδιασμένο τρίγωνο που αποτελείται από τιμόνι, υποπόδια και κάθισμα. Το τιμόνι τοποθετείται ψηλότερα και πιο κοντά στον αναβάτη, έτσι ώστε ο αναβάτης να παίρνει μια όρθια θέση οδήγησης που δεν είναι προσανατολισμένη όπως στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες πίστας, αλλά σε μοτοσυκλέτες cruisers.

Η LiveWire ξεκίνησε επίσης να πουλά το S2 Alpinista στην Ευρώπη στα μέσα Ιανουαρίου, βασισμένο επίσης στην πλατφόρμα S2. Αυτή η ηλεκτρική μοτοσικλέτα, έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός supermoto και ενός touring. Η LiveWire σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα S2, για ένα ηλεκτροκίνητο maxi-scooter, μαζί με την Kymco, τον γνωστό κατασκευαστή σκούτερ από την Ταϊβάν.