Το Subaru Forester Hybrid 2025 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη μάρκα, καθώς είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της που προορίζεται πραγματικά για μαζική αγορά. Θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις, με την αρχική τιμή να ανέρχεται στα 35.065 ευρώ.

Το νέο Forester Hybrid είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Subaru, για την προώθηση ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων τα επόμενα χρόνια. Η τιμή του είναι περίπου 2.888 ευρώ υψηλότερη από την αντίστοιχη μη υβριδική έκδοση, ή μόλις 1.256 περισσότερα για το κορυφαίο μοντέλο Touring.

Για να δικαιολογήσει αυτή τη διαφορά, η Subaru επικεντρώθηκε σε βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και στις επιδόσεις, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στην τετρακίνηση και την πρακτικότητα του οχήματος.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Subaru, το υβριδικό Forester, αναμένεται να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου κατά 40% στον αστικό κύκλο και 25% στον μεικτό κύκλο, με στόχο τα 35 mpg.

Το βάρος του οχήματος ανέρχεται στα 1.769 κιλά, περίπου 136 κιλά περισσότερα από το μη υβριδικό, ενώ η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 194 ίππους, δηλαδή 14 ίππους περισσότερους από την τυπική έκδοση.

Παρότι η αύξηση της ισχύος είναι μικρή, η βελτιωμένη ροπή του υβριδικού συστήματος προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.

Ο κινητήρας παραμένει ένας 2,5 λίτρων boxer flat-4, αλλά λειτουργεί σε κύκλο Atkinson για βελτιωμένη απόδοση. Το συμβατικό κιβώτιο CVT αντικαταστάθηκε από ένα υβριδικό σύστημα κιβωτίου πλανητικών γραναζιών της Toyota, τροποποιημένο για τις ανάγκες της Subaru.

Η τετρακίνηση βασίζεται σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πολλαπλών δίσκων, σε αντίθεση με το Toyota RAV4 Hybrid, που χρησιμοποιεί ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Το Forester Hybrid έχει επανασχεδιασμένη ανάρτηση για να προσαρμοστεί στο αυξημένο βάρος, διατηρώντας ωστόσο την απόσταση από το έδαφος στα 221 χλστ. Διαθέτει λειτουργία SI-Drive Sport, το σύστημα X-Mode για διαφορετικά εδάφη και Hill Descent Control. Παρότι διαθέτει «προσομοιωμένες» σχέσεις στο υβριδικό σύστημα, η αναγεννητική πέδηση είναι ήπια.

Οπτικά, το Forester Hybrid διατηρεί την κλασική εμφάνιση της σειράς, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, όπως το ειδικό σήμα και μια νέα απόχρωση Daybreak Blue. Το εσωτερικό παραμένει ευρύχωρο, με τη μπαταρία των 1,1 kWh να είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τον χώρο φόρτωσης.

Η νέα γενιά Forester, η οποία παρουσιάστηκε για το 2025, έχει βελτιώσεις στην ηχομόνωση και την άνεση. Το Hybrid θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Premium, Sport, Limited και Touring.
- Το Premium Hybrid (35.065 ευρώ) περιλαμβάνει ηλεκτρική πίσω πόρτα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ζάντες 18 ιντσών.
- Το Sport Hybrid (37.954 ευρώ) διαθέτει premium ηχοσύστημα, συνθετικό δέρμα και ζάντες 19 ιντσών.
- Το Limited Hybrid (39.316 ευρώ) προσθέτει πλοήγηση, θερμαινόμενο τιμόνι και ηλεκτρικό κάθισμα συνοδηγού.
- Το κορυφαίο Touring Hybrid (41.517 ευρώ) έρχεται με δερμάτινο εσωτερικό, αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.

Όλα τα μοντέλα διαθέτουν το σύστημα υποβοήθησης οδηγού EyeSight, με το Touring να προσφέρει επιπλέον κάμερες περιμετρικής θέασης και σύστημα παρακολούθησης οδηγού.

Η παραγωγή των πρώτων Forester Hybrid 2025 θα γίνει στην Ιαπωνία, αλλά από το 2026 όλα τα Forester (υβριδικά και μη) θα κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των ΗΠΑ. Παράλληλα, η Subaru, σχεδιάζει και το Crosstrek Hybrid 2026, επιδιώκοντας να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων της.
Με την υβριδική έκδοση του Forester να προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο απόδοσης και οικονομίας, η Subaru στοχεύει να κάνει το ένα τρίτο των πωλήσεων Forester υβριδικές. Αν επιτύχει το στόχο της, θα είναι ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση.
Διαβάστε επίσης: Το νέο υβριδικό σύστημα της Subaru υπόσχεται αυτονομία 1.000 χλμ