Αυτό είναι το νέο BYD Atto 3

Το ανανεωμένο BYD Atto 3, αποκαλύφθηκε επίσημα με νέο εξωτερικό σχεδιασμό και βελτιωμένες δυνατότητες υποστήριξης του οδηγού.

Ακούστε το άρθρο

Το ανανεωμένο BYD Atto 3, γνωστό στην Κίνα ως Yuan Plus, αποκαλύφθηκε επίσημα με νέο εξωτερικό σχεδιασμό και βελτιωμένες δυνατότητες υποστήριξης του οδηγού. Αυτό το ηλεκτρικό SUV, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα τις πωλήσεις στην Κίνα. Είχε ήδη εμφανιστεί στις κυβερνητικές ρυθμιστικές λίστες και σε δοκιμές δρόμου, πριν την επίσημη παρουσίαση των εικόνων από την BYD στις 21 Φεβρουαρίου. Αν και η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως δεύτερη γενιά, στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μικρής κλίμακας αναβάθμιση.

Αυτό είναι το νέο BYD Atto 3 δεύτερης γενιάς

Το νέο Atto 3 διαθέτει επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος με πιο δυναμικό προφυλακτήρα, μεγαλύτερη είσοδο αέρα σε σχήμα τραπεζιού και την ίδια σχεδίαση προβολέων με το χαρακτηριστικό στοιχείο «Dragon’s Whiskers». Επιπλέον, εμφανίζεται με νέο χρώμα αμαξώματος και εν μέρει μαυρισμένες κολόνες D. Στο πίσω μέρος, διακρίνεται μια νέα αεροτομή οροφής και διπλά φώτα φρένων, ενώ οι λυχνίες πίσω, ενσωματώνουν ένα μοτίβο που θυμίζει «κινέζικο κόμπο». Το μοντέλο προσφέρει επιλογές τροχών, διαστάσεων 17 και 18 ιντσών.

Δείτε ακόμη: BYD: Ντεμπούτο για την ναυαρχίδα Denza N9 PHEV με αυτονομία 1.300 χλμ

Αυτό είναι το νέο BYD Atto 3 δεύτερης γενιάς

Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου Atto 3, είναι το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης God’s Eye C (DiSus 100), το οποίο περιλαμβάνει έναν μπλοκ τριών καμερών κάτω από το παρμπρίζ, τέσσερις κάμερες surround-view, πέντε κάμερες μεγάλης εμβέλειας, πέντε ραντάρ mmWave και δώδεκα ραντάρ υπερήχων, συνολικά 29 αισθητήρες. Το σύστημα υποστηρίζει δέκα σενάρια πλοήγησης υψηλής ταχύτητας και έξι έξυπνους τρόπους στάθμευσης.

Δείτε ακόμη: BYD Han L: Το σεντάν «φωτιά» με τους 1.101 ίππους και 0-100 σε 2,7”

Αυτό είναι το νέο BYD Atto 3 δεύτερης γενιάς

Το Atto 3 διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις (4.455/1.875/1.615 χλστ, μήκος, πλάτος, ύψος) και μεταξόνιο (2.720 χλστ) με την προηγούμενη έκδοση. Εξακολουθεί να προσφέρει έναν ηλεκτροκινητήρα με 201 ίππους στον μπροστινό άξονα και δύο επιλογές μπαταρίας LFP: με χωρητικότητες 49,9 kWh και 60,5 kWh και αυτονομία 430 χλμ και 510 χλμ αντίστοιχα (βάσει προτύπων CLTC). Η τρέχουσα τιμή του μοντέλου στην Κίνα κυμαίνεται από 116.800 έως 144.800 γιουάν (14.549 – 19.226 ευρώ), με το ανανεωμένο μοντέλο, να αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά.

Δείτε ακόμη: BYD SEALION 7: Διαθέσιμο στην Ελλάδα – Δείτε εκδόσεις και τιμές