Η Peugeot λανσάρισε ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για τα μοντέλα 308 hatchback, 308 SW και 408 fastback, προσφέροντας καλύτερη αυτονομία και απόδοση, σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα PHEV. Αυτή η αναβάθμιση είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής, που περιλαμβάνει και άλλες επιλογές κινητήρων, όπως πλήρως ηλεκτρικά (EV), ήπια υβριδικά και ντίζελ.
Σύμφωνα με την Peugeot, το νέο σύστημα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 79 χλμ για το 308 και 77 χλμ για το 408, μια βελτίωση περίπου 24 χλμ σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Ωστόσο, αυτές οι τιμές εξακολουθούν να υστερούν σε σύγκριση με τα plug-in υβριδικά μοντέλα του Volkswagen Golf και του Audi A3, τα οποία μπορούν να φτάσουν έως και 142 χλμ με μία φόρτιση.
Το νέο σύστημα βασίζεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 124 ίππων, αλλά τώρα χρησιμοποιεί ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντί για το προηγούμενο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 192 ίππους για το 308 και τους 222 ίππους για το 408, ενώ και τα δύο μοντέλα να έχουν μέγιστη ροπή 380 Nm.
Δείτε ακόμα: Τα Peugeot e-3008 και e-5008 γίνονται AWD με 325 PS
Η μπαταρία έχει αυξηθεί σε χωρητικότητα, φτάνοντας τα 17,2 kWh, και συνοδεύεται από έναν βασικό φορτιστή 3,7 kWh, με δυνατότητα αναβάθμισης σε 7,4 kWh. Ο χρόνος πλήρους φόρτισης είναι περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά με τον βασικό φορτιστή, ή λιγότερο από 2,5 ώρες με τον προαιρετικό. Δεν υπάρχει, ωστόσο, επιλογή για γρηγορότερη φόρτιση.
Οι τιμές ξεκινούν από €46.151 για την έκδοση Allure του 308, φτάνοντας έως €50.038 για την κορυφαία έκδοση GT. Η έκδοση SW Estate κοστίζει €1.453 περισσότερο ανά μοντέλο, ενώ η γκάμα του 408, ξεκινά από €50.256 και φτάνει έως €54.277 για την έκδοση GT.