Η BYD ποντάρει στα plug-in υβριδικά – Το επόμενο μεγάλο βήμα για την Ευρώπη

Η BYD επεκτείνεται στην Ευρώπη δίνοντας έμφαση στα plug-in υβριδικά, με σχέδια για νέα μοντέλα και εργοστάσια

Ακούστε το άρθρο

Μπορεί τα ηλεκτρικά οχήματα να κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα, όμως για την BYD, τα plug-in υβριδικά είναι αυτά που κάνουν τη «βρώμικη» δουλειά. Αν και η κινεζική εταιρεία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην πραγματικότητα πουλά περισσότερα plug-in υβριδικά απ’ ό,τι ηλεκτρικά. Αυτή η λεπτομέρεια, αποκτά ιδιαίτερη σημασία καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, όπου πολλοί καταναλωτές. δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αποχαιρετήσουν πλήρως τα συμβατικά καύσιμα.

Η BYD ποντάρει στα plug-in υβριδικά - Το επόμενο μεγάλο βήμα για την Ευρώπη

Αν και η Κίνα εξακολουθεί να αποτελεί τη βασική αγορά της BYD, η στρατηγική της πλέον εστιάζει στην παγκόσμια εξάπλωση. Για να καθιερωθεί ως αξιόπιστος αντίπαλος των παραδοσιακών ευρωπαϊκών brands, η εταιρεία χρειάζεται περισσότερα από εντυπωσιακά ηλεκτρικά. Απαιτείται ισχυρότερο δίκτυο διανομής και κυρίως, μεγαλύτερη γκάμα plug-in υβριδικών.

BYD: Περισσότερα PHEV στον δρόμο

Προς το παρόν, η BYD διαθέτει μόνο ένα plug-in υβριδικό στην Ευρώπη, το σεντάν Seal DM-i. Όμως αυτό σύντομα θα αλλάξει. Στη διάρκεια εκδήλωσης στη Στουτγάρδη, η Maria Grazia Davino, επικεφαλής της BYD για την Κεντρική Ευρώπη, επιβεβαίωσε πως το 2025 αναμένονται τουλάχιστον δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα στην περιοχή, με τη Γερμανία να αποτελεί βασική αγορά-στόχο.

Η BYD ποντάρει στα plug-in υβριδικά - Το επόμενο μεγάλο βήμα για την Ευρώπη

«Δεν είναι όλοι έτοιμοι για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Χρειαζόμαστε εναλλακτικές για να πείσουμε τους πελάτες», δήλωσε χαρακτηριστικά η Davino στο Reuters. «Αναζητούμε διαρκώς την ισορροπία ανάμεσα στις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού και την επιτυχημένη διανομή. Το μέλλον της BYD, θα βασίζεται σε δύο πυλώνες: τον αμιγώς ηλεκτρικό και τον DM-i».

Δείτε ακόμα: Το νέο BYD Sealion 07 DM-i τινάζει την μπάνκα, με αυτονομία-ρεκόρ και 476 PS!

Παρά τους ευρωπαϊκούς δασμούς για τα κινεζικά αυτοκίνητα, η BYD κινείται ήδη για να μετριάσει τις επιπτώσεις. Νέες μονάδες παραγωγής σε Ουγγαρία και Τουρκία θα εξυπηρετούν τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς, μειώνοντας το κόστος και την εξάρτηση από τις εισαγωγές.

Παρόλο που οι πωλήσεις στην Ευρώπη δεν αναπτύχθηκαν με τον αναμενόμενο ρυθμό, η εικόνα δείχνει βελτίωση. Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, η BYD κατέγραψε πάνω από 37.000 πωλήσεις, αυξημένες κατά 8.500 μονάδες σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2024.

Η BYD ποντάρει στα plug-in υβριδικά - Το επόμενο μεγάλο βήμα για την Ευρώπη

BYD: Premium επεκτάσεις με τη Denza

Παράλληλα, η BYD, επενδύει και στην premium κατηγορία μέσω της νέας μάρκας Denza. Ανταγωνιστής εταιρειών όπως η Mercedes-Benz, η BMW και η Audi, η Denza παρουσιάζει το Z9 GT, ένα μοντέλο σχεδιασμένο για να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan Sport Turismo. Επιπλέον, έχει προγραμματιστεί και η κυκλοφορία του πολυτελούς van D9 στην ευρωπαϊκή αγορά.