Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η Aston Martin Vantage Roadster προσγειώνεται με εντυπωσιακές επιδόσεις, ακαταμάχητο ήχο και πολυτέλεια που καθηλώνει.

Ακούστε το άρθρο

Η Aston Martin ανεβάζει το παιχνίδι της σε άλλο επίπεδο, με το Vantage Roadster, ένα ανοιχτό σπορ αυτοκίνητο, που συνδυάζει απόλυτα στυλ, δύναμη και αποκλειστικότητα. Αν η coupe έκδοση ήταν συναρπαστική, το Roadster ανεβάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα και αυτό χωρίς να κάνει καμία παραχώρηση στις επιδόσεις.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Με εμφάνιση που κόβει την ανάσα και ήχο που θα έκανε ακόμα και Lamborghini να κοκκινίσει, το Vantage Roadster εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά. Ο σχεδιασμός του είναι τολμηρός, με αιχμηρές γραμμές και επιθετικό προφίλ, ενώ η απουσία της οροφής προσθέτει έναν αέρα απόλυτης ελευθερίας.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Πίσω από τον θόρυβο, ένας AMG κινητήρας σε βρετανική απόδοση

Κάτω από το καπό, κρύβεται ένας V8 4.0 λίτρων twin-turbo κινητήρας, προερχόμενος από την AMG, αλλά τροποποιημένος εκτενώς από την Aston Martin. Αποδίδει 656 ίππους και 800 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 322 χλμ/ώρα.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Το κιβώτιο της ZF των 8 σχέσεων έχει ελαφρώς πιο μαλακές βάσεις, ώστε η αίσθηση κατά την οδήγηση, να είναι πιο εκλεπτυσμένη χωρίς να χάνεται η σπορ αίσθηση.

Δείτε ακόμα: H Aston Martin Valhalla με τους 1079 ίππους αποκαλύπτεται

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Παρά την αφαίρεση της σκληρής οροφής, το βάρος έχει αυξηθεί μόλις κατά 60 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι η συμπεριφορά του παραμένει εντυπωσιακή. Μάλιστα, η κατανομή βάρους 50:50 διασφαλίζει κορυφαίο χειρισμό, ακόμα και στις πιο απαιτητικές στροφές.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Aston Martin: Καμπίνα: Τεχνολογία, εργονομία και πολυτέλεια

Η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί σημαντικά, με βελτιωμένη εργονομία και αναβαθμισμένο σύστημα infotainment. Το εσωτερικό προσφέρει την κομψότητα και την ποιότητα που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο αξίας πάνω από €207.361, με πολυτελή υλικά, νέες γραμματοσειρές στα ψηφιακά όργανα και αισθητή βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχο.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Παρά το ότι είναι διθέσιο, υπάρχει διαθέσιμος χώρος αποσκευών 200 λίτρων, περισσότερο από αρκετό για ένα σαββατοκύριακο απόδρασης. Το ρεζερβουάρ των 78 λίτρων προσφέρει θεωρητική αυτονομία έως 640 χιλιόμετρα, αν και η πραγματική κατανάλωση θα εξαρτηθεί από το… πόσο συχνά ανοίγετε το γκάζι!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Aston Martin: Οδήγηση: Αγριάδα και ακρίβεια στα κόκκινα

Το Roadster προσφέρει πέντε προγράμματα οδήγησηςWet, Sport, Sport Plus, Track και Individual – προσαρμόζοντας πλήρως την εμπειρία, από καθημερινή χρήση, μέχρι track-day ένταση. Στις πιο σπορ ρυθμίσεις, η απόκριση γίνεται ακαριαία, το κιβώτιο πιο επιθετικό, και ο ήχος της εξάτμισης φτάνει σε… κινηματογραφικά επίπεδα.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Ωστόσο, η οδηγική του φιλοσοφία δεν συγχωρεί. Είναι σκληρό, έντονο και απαιτητικό, ιδανικό για όσους ζητούν απόλυτη εμπλοκή, όχι για όσους θέλουν να «χαζεύουν με την οροφή ανοιχτή». Η ανάρτηση, ειδικά στο πίσω μέρος, ενδέχεται να δείξει την αγριάδα της σε πιο κακοτράχαλους δρόμους, ενώ η βαρύτητα στο τιμόνι, μπορεί να ξενίσει τους λιγότερο έμπειρους.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Aston Martin: Η γρηγορότερη οροφή στον κόσμο 

Η οροφή του Roadster είναι η πιο γρήγορη στον κόσμο, με δυνατότητα ανοίγματος/κλεισίματος σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα, ακόμη και εν κινήσει έως 51 χλμ/ώρα. Με την οροφή κάτω, παραμένει σταθερό και εξαιρετικά αεροδυναμικό μέχρι και τα 112 χλμ/ώρα. Το μόνο μειονέκτημα; Ο σταθερός ανεμοθώρακας δεν επιτρέπει ρυθμίσεις, σε αντίθεση με ορισμένους ανταγωνιστές.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Aston Martin: Ένα κάμπριο με τη νοοτροπία ενός καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου

Εκεί που οι Ferrari και Porsche μαλακώνουν τις cabrio εκδόσεις τους, η Aston Martin αρνείται να κάνει πίσω. Το Roadster δεν είναι μια απλή ανοιχτή έκδοση, αλλά ένα statement σκληροπυρηνικού σπορ αυτοκινήτου χωρίς συμβιβασμούς. Αυτό θα ενθουσιάσει τους λάτρεις της οδήγησης, αλλά ίσως ξενίσει όσους αναζητούν ένα πιο χαλαρό grand tourer.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Aston Martin: Τελική Ετυμηγορία – Για λίγους και για πολύ σκληρούς

Η Aston Martin Vantage Roadster είναι ένας πραγματικός πειρασμός. Δεν είναι για όλους. Δεν προσπαθεί να είναι εύκολο ή φιλικό, είναι επιθετικό, συναρπαστικό και μοναδικό. Για τους λίγους που μπορούν να το εκτιμήσουν και να το τιθασεύσουν, θα είναι ένα ανοιχτό αριστούργημα με προσωπικότητα όσο και επιδόσεις.

Η ανοιχτή βόμβα της Aston Martin σαρώνει ό,τι κινείται, ακόμα και την 911 Turbo!

Αν θέλετε ένα κάμπριο που να φωνάζει “είμαι εδώ για να κλέψω την παράσταση”, τότε το Roadster είναι το αυτοκίνητο που περιμένατε. Με λίγα λόγια: είναι η Aston Martin στην πιο εξωστρεφή, θορυβώδη και σαγηνευτική της μορφή. 

Πηγή: autoexpress.co.uk