Το πιο μικρό μοντέλο της Toyota μεγάλωσε σε τεχνολογία, δύναμη και στυλ! Το ανανεωμένο Toyota Aygo X φέρνει στην κατηγορία A μια πλήρως υβριδική τεχνολογία, υιοθετώντας στοιχεία από το μεγαλύτερο Yaris και σπάζοντας τα καθιερωμένα των αστικών μοντέλων. Για πρώτη φορά, ένα αυτοκίνητο πόλης δεν περιορίζεται σε ήπια υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά – και αυτό αλλάζει το παιχνίδι.
Toyota Aygo X: Υβριδική δύναμη χωρίς πρίζα
Η καρδιά του νέου Aygo X χτυπά με ένα 1.5 λίτρων υβριδικό σύνολο που προέρχεται απευθείας από το Yaris. Με συνδυαστική απόδοση 114 ίππων, υπερδιπλάσια σε σχέση με τον παλιό 1.0L κινητήρα των 71 ίππων, το νέο μοντέλο προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 10 δευτερόλεπτα, χάρη στο αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Κι όλα αυτά, με εκπομπές CO2 μόλις 86 g/km, τις χαμηλότερες στην κατηγορία των μη plug-in μοντέλων.
Toyota Aygo X: Εξωτερικά πιο δυναμικό από ποτέ
Η σχεδίαση γίνεται πιο επιθετική με νέο καπό, φτερά και προβολείς, που πλαισιώνονται από μια τεράστια μάσκα και έντονα στοιχεία. Νέες αποχρώσεις και επανατοποθετημένα φλας στους καθρέφτες κάνουν τη διαφορά. Παράλληλα, η πλατφόρμα GA-B επιτρέπει την τοποθέτηση του μεγαλύτερου κινητήρα, διατηρώντας την ευελιξία και τις κόμπακτ διαστάσεις – αν και το μήκος αυξήθηκε στα 3.776 mm.
Toyota Aygo X: Ανανεωμένο και τεχνολογικά ενισχυμένο εσωτερικό
Μπαίνοντας στην καμπίνα, η αλλαγή είναι εμφανής: ψηφιακός πίνακας οργάνων 7”, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, νέα κλιματιστικά χειριστήρια, ασύρματη φόρτιση, δύο θύρες USB-C και –ίσως το πιο σημαντικό για το κοινό του σήμερα– βιώσιμα υλικά χωρίς ζωικά προϊόντα. Η οθόνη infotainment των 9 ιντσών παραμένει σε υψηλές εκδόσεις, ενώ η σουίτα Toyota Safety Sense προσφέρεται αναβαθμισμένη, με δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων.
Toyota Aygo X: Χώρος, άνεση και ησυχία στην καμπίνα
Παρά την προσθήκη μπαταριών, το πορτμπαγκάζ διατηρεί τα 231 λίτρα του, με έξυπνη τοποθέτηση κάτω από τα πίσω καθίσματα. Το επίπεδο θορύβου έχει επίσης μειωθεί αισθητά, χάρη σε νέα υλικά ηχομόνωσης, βελτιωμένο εξάτμισης και παχύτερους υαλοπίνακες στις πλούσιες εκδόσεις.
GR Sport: Η σπορ πλευρά του Aygo
Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, το Aygo X αποκτά για πρώτη φορά έκδοση GR Sport. Αν και η ισχύς παραμένει ίδια, η Toyota έχει παρέμβει στο πλαίσιο, με νέα αμορτισέρ, ελατήρια και σπορ ρύθμιση τιμονιού, προσφέροντας πιο “ζωντανή” αίσθηση στον δρόμο. Οπτικά, ξεχωρίζει με 18άρες ζάντες, κυψελωτή μάσκα και αποκλειστικό χρώμα Mustard με μαύρο καπό – μαζί με τα ανάποδα σήματα GR που δηλώνουν τις σπορ καταβολές του.
Δείτε ακόμα: Το νέο Toyota RAV4 αποκαλύφθηκε, με 300 ίππους και 100 χλμ ηλεκτρική αυτονομία
Toyota Aygo X: Πότε και πόσο;
Το νέο Aygo X Hybrid θα κυκλοφορήσει στο τέλος του 2025 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά η υβριδική τεχνολογία αναμένεται να το φέρει κοντά σε τιμές Yaris, παραμένοντας ωστόσο πιο προσιτό. Εκτιμάται ότι θα ξεκινά κάτω από τις 23.445 λίρες του Yaris Hybrid στο Ηνωμένο Βασίλειο.


Το Toyota Aygo X δεν είναι πια απλώς ένα “μικρό αυτοκίνητο πόλης”. Είναι ένα υβριδικό, στυλάτο, τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο που θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία του – και βάζει φωτιά στον ανταγωνισμό.
Πηγή: carscoops.com





