Η Xpeng ταράζει τα νερά της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας επίσημα το G7, ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV, που συνδυάζει κορυφαίες τεχνολογίες με ανταγωνιστική τιμή εκκίνησης: περίπου 32.500 δολάρια. Το G7 αποτελεί τεχνολογική τομή για την εταιρεία, ενσωματώνοντας το AR-HUD Light Pursuit Panoramic της Huawei, καθώς και ένα πλήρως οπτικό σύστημα αυτόνομης οδήγησης, βασισμένο σε τσιπ τεχνητής νοημοσύνης Turing.

Το νέο SUV είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Max και Ultra, με πίσω κίνηση και επιλογές μπαταρίας 68,5 kWh ή 80,8 kWh. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 702 χλμ. (κατά CLTC) όταν εξοπλίζεται με τη μεγάλη μπαταρία και ζάντες 18 ιντσών.

Η κορυφαία έκδοση Ultra, περιλαμβάνει τρεις επεξεργαστές Turing AI, προσφέροντας υπολογιστική ισχύ πάνω από 2.200 TOPS, ισοδύναμη με 9 τσιπ Nvidia Orin-X! Αυτό επιτρέπει εξελιγμένες λειτουργίες υποβοήθησης όπως NGP πόλης, αυτοκινητόδρομου, αλλά και προηγμένες δυνατότητες αυτόματης στάθμευσης. Το G7 υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 μέσω του συστήματος XNGP, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά σε κάμερες, χωρίς LiDAR.

Η εξωτερική σχεδίαση υιοθετεί τη νέα «X Face» αισθητική με φώτα ημέρας πλήρους πλάτους, διπλούς προβολείς ενσωματωμένους στους αεραγωγούς και ενεργή μπροστινή μάσκα. Οι διαστάσεις του (Μ: 4.892 mm, Π: 1.925 mm, Υ: 1.655 mm, μεταξόνιο: 2.890 mm), το καθιστούν μεγαλύτερο από το Xpeng G6, ενώ διαθέτει ηλεκτρονικές πόρτες χωρίς πλαίσιο, soft-close λειτουργία, ενσωματωμένες χειρολαβές και ζάντες 18 ή 20 ιντσών.


Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η minimal αισθητική με έμφαση στην πολυτέλεια και την τεχνολογία. Δεν υπάρχει παραδοσιακός πίνακας οργάνων, όλα προβάλλονται σε μια πλωτή κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών, ενώ χρησιμοποιούνται υλικά όπως φυσικό ξύλο, μέταλλο και δέρμα. Προσφέρονται τέσσερις χρωματικές επιλογές εσωτερικού.

Το σύστημα AR-HUD της Huawei εντυπωσιάζει με οθόνη 87 ιντσών που υποστηρίζει AR πλοήγηση, καθοδήγηση σε δύσκολες διασταυρώσεις και δυναμική υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας με έξυπνους αλγόριθμους. Παράλληλα, η αρχιτεκτονική VLA-OL βελτιώνει την ικανότητα μάθησης και λήψης αποφάσεων του οχήματος σε πραγματικό χρόνο, φέρνοντας το μέλλον στην καθημερινή οδήγηση.
Δείτε ακόμα: Το νέο SUV της Xpeng προβάλει… το μέλλον στο παρμπρίζ σας!

Η καμπίνα ενσωματώνει πλήθος πολυτελών χαρακτηριστικών: καθίσματα Nappa με μασάζ, θέρμανση και εξαερισμό, διπλά ασύρματα pad φόρτισης 50W, πανοραμική ηλιοροφή, ηχοσύστημα surround 7.1.4 με 20 ηχεία, φωτισμό περιβάλλοντος 256 χρωμάτων, ψηφιακό καθρέφτη, ηλεκτρονικό ντουλαπάκι με κωδικό, και οθόνη ελέγχου 8 ιντσών για τους πίσω επιβάτες. Υπάρχει επίσης πτυσσόμενο τραπέζι και ψυχόμενο ασύρματο pad φόρτισης για τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Το G7 κινείται από έναν πίσω ηλεκτροκινητήρα 296 PS, προσφέροντας αυτονομία ανάλογα με τις επιλογές:
-
602 ή 702 km με ζάντες 18″
-
577 ή 677 km με ζάντες 20″

Στην αγορά, το Xpeng G7 προορίζεται να αναμετρηθεί με το Tesla Model Y και το Zeekr 7X, σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία EV – SUV στην Κίνα. Τον Μάιο 2025, το Model Y σημείωσε 24.770 πωλήσεις, ενώ το Zeekr 7X 4.651. Η Xpeng σκοπεύει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του G7 μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2025, ενώ οι συνολικές της πωλήσεις για το πρώτο πεντάμηνο του έτους, ανήλθαν σε 162.578 μονάδες, καταγράφοντας αύξηση 293% σε ετήσια βάση.
Πηγή: carnewschina.com