Chery: Ποιο είναι το μυστικό της στρατηγικής που τρομάζει τους ανταγωνιστές;

Η Chery μπαίνει στην ευρωπαϊκή αγορά με στρατηγική ακρίβειας και premium τεχνολογία. Πώς σχεδιάζει να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές;

Ακούστε το άρθρο

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Chery δεν επιλέγει μια επιθετική στρατηγική εισόδου στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά επενδύει σε σταθερή, σταδιακή ανάπτυξη. Το μότο «Το αργό είναι γρήγορο» καθοδηγεί κάθε της κίνηση. Σύμφωνα με τον CEO της Chery Γερμανίας, Xin Wu, στόχος είναι η βιώσιμη επιτυχία, όχι η γρήγορη κυριαρχία. Πιλοτικά έργα σε χώρες όπως η Ισπανία, Ιταλία και Πολωνία, λειτουργούν ως δοκιμαστικές βάσεις, πριν την πλήρη επέκταση σε κομβικές αγορές όπως η Γερμανία και η Γαλλία.

Η Chery λανσάρει στην Ευρώπη δύο βασικά μοντέλα: Omoda 5 και Jaecoo 7. Το πρώτο απευθύνεται σε νεανικό, τεχνολογικά εξοικειωμένο κοινό, ενώ το δεύτερο επικεντρώνεται στην πολυτέλεια, την άνεση και τη plug-in υβριδική τεχνολογία. Και τα δύο, έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, από την προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης έως τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς ρύπων.

Η Chery δεν περιορίζεται σε ένα απλό λανσάρισμα μοντέλων, αλλά διαμορφώνει δύο ξεχωριστές μάρκες για διαφορετικά target groups.

  • Η Omoda εστιάζει στο design, τη συνδεσιμότητα και τον σύγχρονο ψηφιακό τρόπο ζωής.

  • Η Jaecoo, από την άλλη, στοχεύει σε ένα πιο premium κοινό, με έμφαση στην υψηλή ποιότητα κατασκευής και το Super Hybrid System.

Η Chery χτίζει τοπικές υποδομές, θυγατρικές και δίκτυα αντιπροσώπων σε κομβικές χώρες, ενώ σε άλλες περιοχές, συνεργάζεται με γενικούς εισαγωγείς. Ο κοινός παρονομαστής; Η συνεπής εμπειρία πελάτη, ανεξαρτήτως χώρας. Όπως λέει ο Wu: «Δεν πουλάμε απλώς αυτοκίνητα, χτίζουμε σχέσεις βασισμένες σε εμπιστοσύνη και ποιότητα».

Η Γερμανία αποτελεί σημείο-κλειδί. Η Chery την αντιμετωπίζει με σεβασμό, αναγνωρίζοντάς την ως «τη Μέκκα της αυτοκινητοβιομηχανίας». Στόχος δεν είναι να προκαλέσει, αλλά να πείσει με διαφάνεια, απόδοση και πιστοποίηση (π.χ. Euro NCAP, TÜV).

Παρά τις πολιτικές εξελίξεις (όπως οι δασμοί της ΕΕ προς κινεζικές εταιρείες), η Chery παραμένει αφοσιωμένη στον ευρωπαϊκό της χάρτη. Εξετάζει τοπική παραγωγή, ενώ η τεχνολογία PHEV, βοηθά στην αντιμετώπιση κόστους και στην ενίσχυση της αποδοχής από το κοινό.

Η τοπική προσαρμογή αποτελεί πυρήνα της στρατηγικής: Κέντρο έρευνας κοντά στη Φρανκφούρτη, προσαρμόζει κάθε μοντέλο στις ευρωπαϊκές ανάγκες – από την τεχνολογία έως την εργονομία. Η Chery επενδύει επίσης σε κυβερνοασφάλεια και GDPR-compliant συστήματα, με υπηρεσίες όπως Apple CarPlay, Android Auto και ευρωπαϊκά cloud services.

Η Chery δεν έρχεται για να κάνει απλώς “ντόρο”. Θέλει να καθιερωθεί ως μια σταθερή, αξιόπιστη δύναμη στον ευρωπαϊκό χάρτη. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, φιλοδοξεί να γίνει μέρος της καθημερινότητας του Ευρωπαίου οδηγού – όχι με εκπτώσεις, αλλά με συνέπεια, τεχνολογία και ποιότητα.

Πηγή: elektroauto-news.net