Μέσα σε αυτή τη δυναμική, εμφανίζεται μια υβριδική τεχνολογία η οποία δίνει εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρόμοιο με τα plug-in υβριδικά το οποίο συνδυάζει μια μικρή έως μεσαίου μεγέθους μπαταρία με έναν κινητήρα καύσης, όχι για να δίνει κίνηση στους τροχούς, αλλά για να λειτουργεί ως γεννήτρια όταν η μπαταρία εξαντληθεί.
Αυτή η ιδέα δεν είναι καινούργια, καθώς οι πρώτες προσπάθειες της δεκαετίας του 2010 σταμάτησαν όταν βελτιώθηκε η αυτονομία των μπαταριών και επεκτάθηκε η υποδομή φόρτισης. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές εταιρείες ακόμη και σήμερα που δεν πιστεύουν σε αυτό το υβριδικό σύστημα, όπως η Volkswagen η οποία αναφέρει ότι αυτό το σύστημα δεν είναι για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ανάλυση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος σε 20 κορυφαία σε πωλήσεις κινεζικά ογκώδη SUV που φέρουν την νέα υβριδική τεχνολογία έδειξε ότι μόλις εξαντληθεί η μπαταρία καταναλώνουν κατά μέσο όρο 6,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Τιμή που είναι χαμηλότερη από την αντίστοιχη που έχει ένα συμβατικό βενζινοκίνητο SUV. Και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι τα δεδομένα των εκπομπών ρύπων των plug in αυτοκινήτων είναι αυξημένα κατά 3,6 φορές περισσότερο από ότι δηλώνουν τα επίσημα αποτελέσματα δοκιμών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ