Το υβριδικό μοντέλο B5 της μάρκας Denza αναμένεται σύντομα να λανσαριστεί στην Ευρώπη. Το premium όχημα εκτός δρόμου, με 505 kW (686 hp), παρουσιάστηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Βρετανικό φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί εκεί, τον επόμενο χρόνο. Είναι επίσης πιθανό να κυκλοφορήσει στη γερμανική αγορά.

Το Denza B5 με δυνατότητες εκτός δρόμου, που κυκλοφόρησε στην Κίνα πέρυσι με την ονομασία Bao 5, είναι το δεύτερο μοντέλο της μάρκας που κυκλοφορεί στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στο ντεμπούτο του στο Goodwood House στα μέσα Ιουλίου, το SUV παρουσιάστηκε ως plug-in υβριδικό.

Το μοντέλο B5 είναι στην πραγματικότητα ένα από τα τρία μοντέλα που ανήκουν στην Fangchengbao, την υπομάρκα της BYD για SUV και supercar υψηλών επιδόσεων, αλλά πωλείται στην Ευρώπη με την επωνυμία Denza. Αυτό σημαίνει ότι δύο μοντέλα Denza προετοιμάζονται ήδη για τη βρετανική αγορά, καθώς το Denza Z9 GT Shooting Brake έχει προγραμματιστεί επίσης να φτάσει σύντομα, αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει επίσης ανακοινωθεί για τη γερμανική αγορά από το τέλος του έτους.

Η μάρκα Denza ιδρύθηκε το 2010 ως κοινοπραξία μεταξύ της BYD και της Mercedes-Benz, αλλά ανήκει εξ ολοκλήρου στην κινεζική εταιρεία. Η BYD, που θεωρείται ηγέτης της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, εξάγει επίσης πολλά από τα οχήματά της στο εξωτερικό. Οι Κινέζοι κατασκευαστές βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε υβριδικά αυτοκίνητα για τις εισαγωγές τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να παρακάμψουν τους δασμούς της ΕΕ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, η ευρωπαϊκή ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι χαμηλότερη από την αναμενόμενη. Ως εκ τούτου, η BYD θα λανσάρει επίσης το BYD Seal 06 ως sedan και plug-in υβριδικό το επόμενο έτος.
Τεχνικά δεδομένα του Denza B5
Ήδη πέρυσι, η Στέλλα Λι, Αντιπρόεδρος της BYD, προέβλεψε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας ότι τα SUV θα ήταν πολύ δημοφιλή στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η BYD, δεν είχε προηγουμένως εκπροσωπηθεί στον τομέα των μεγάλων premium SUV.

Όσο για το μοντέλο B5, είναι πιθανό να ανταγωνιστεί κυρίως μοντέλα όπως το Land Rover Defender. Με σχεδόν 686 ίππους, το υβριδικό αυτοκίνητο ξεπερνά κάθε προηγούμενο Defender σε απόδοση. Εάν η ευρωπαϊκή έκδοση δεν υποστεί σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με το κινεζικό μοντέλο, το εισαγόμενο Denza B5, θα μπορούσε επίσης να βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων DMO Super-Hybrid Off-Road.

Το plug-in υβριδικό σύστημα, με τη σειρά του, είναι εξοπλισμένο με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Η μπαταρία των 31,8 κιλοβατώρων, επιτρέπει μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 125 χιλιομέτρων. Το Denza Z9 GT θα είναι επίσης διαθέσιμο ως PHEV, ή με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
Πηγή: elektroauto-news.net
