Η Škoda σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων – Τρίτη θέση στην Ευρώπη και εκτόξευση στην Ινδία!

Η Škoda Auto ξεπερνά κάθε προσδοκία το πρώτο εξάμηνο του 2025: Ρεκόρ πωλήσεων, εκτόξευση EV μοντέλων και ιστορική τρίτη θέση στην Ευρώπη

Ακούστε το άρθρο

Η Škoda Auto σημείωσε εντυπωσιακή πορεία το πρώτο εξάμηνο του 2025, πετυχαίνοντας ρεκόρ πωλήσεων και ιστορικά οικονομικά αποτελέσματα. Με 509.400 οχήματα να πωλούνται παγκοσμίως – αύξηση 13,6% σε σχέση με πέρυσι – η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων στα 15,1 δισ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 1,29 δισ. ευρώ.

Η μεγαλύτερη επιτυχία έρχεται από την ευρωπαϊκή αγορά, όπου η Škoda ανέβηκε στην 3η θέση των εμπορικών σημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις, με 409.100 οχήματα (+10,5%). Χώρες-κλειδιά όπως η Γερμανία (100.700 οχήματα), το Ηνωμένο Βασίλειο (+16,5%), η Ισπανία (+20,3%) και η Αυστρία (+25,7%), συνέβαλαν καθοριστικά στην εκρηκτική ανάπτυξη.

Η Škoda σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων - Τρίτη θέση κα εκτόξευση στην Ινδία με 108% άνοδο!

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κάνει άλμα στην ηλεκτροκίνηση: 72.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 21.400 plug-in υβριδικά, πωλήθηκαν μόνο στην Ευρώπη – το 22,8% των συνολικών πωλήσεων. Τα Enyaq και Elroq πρωταγωνιστούν, με το Elroq να καταλαμβάνει την πρώτη θέση πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων σε αγορές όπως η Τσεχία και η Δανία. Η Octavia παραμένει ο απόλυτος best-seller της Škoda, με σχεδόν 100.000 πωλήσεις.

Η Ινδία εξελίσσεται σε χρυσή αγορά: Η Škoda διπλασίασε τις πωλήσεις της (+108%), φτάνοντας τις 33.300 πωλήσεις. Το SUV Kylaq και το Kushaq οδηγούν την άνοδο, ενώ οι εξαγωγές CKD κιτ επεκτείνονται στο Βιετνάμ, όπου ήδη διατίθενται τα μοντέλα Karoq και Kodiaq.

Η Škoda σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων - Τρίτη θέση κα εκτόξευση στην Ινδία με 108% άνοδο!

Ο CEO Klaus Zellmer δήλωσε πως η επιτυχία καλύπτει όλους τους τύπους κίνησης, επιβεβαιώνοντας ότι η στρατηγική «ελευθερίας επιλογής» λειτουργεί. Μέχρι το τέλος Ιουνίου, είχαν ήδη καταγραφεί πάνω από 120.000 παραγγελίες για τα πλήρως ηλεκτρικά Enyaq και Elroq.

Η Škoda Auto γιορτάζει φέτος 130 χρόνια και τα γιορτάζει όπως αρμόζει: με ιστορικές πρωτιές, ψηφιακό μετασχηματισμό και στρατηγική ανάπτυξη που της επιτρέπει να αντιμετωπίζει το μέλλον από θέση ισχύος.

Πηγή: Škoda