Το κινεζικό SUV που φτάνει τα 1.500 χλμ. αυτονομίας και απειλεί το Tesla Model Y!

Η IM Motors λανσάρει το νέο σύστημα «Stellar» στο LS6, συνδυάζοντας ηλεκτροκινητήρα 800V και βενζινοκινητήρα για έως 1.500 χλμ. αυτονομίας.

Ακούστε το άρθρο

Η θυγατρική της SAIC, IM Motors, παρουσίασε στις αρχές Αυγούστου ένα προηγμένο σύστημα επέκτασης αυτονομίας, με την ονομασία «Stellar», εγκαινιάζοντάς το στο ανανεωμένο IM Motors LS6 — τον ισχυρότερο ανταγωνιστή της μάρκας, απέναντι στο Tesla Model Y.

Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα στις 15 Αυγούστου, ενώ ήδη έχει κάνει την είσοδό του στο Ηνωμένο Βασίλειο με την ονομασία IM6, χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν η τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας θα προσφέρεται και εκεί. Αργότερα μέσα στο έτος, η IM Motors, θα παρουσιάσει και το LS9, ένα πολυτελές επταθέσιο SUV, αποκλειστικά για την κινεζική αγορά.

Στην καρδιά του νέου συστήματος βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 800V συνδυασμένος με τετρακύλινδρο 1.5 λίτρων turbo, εξοπλισμένο με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου, προσφέροντας υψηλή ροπή σε όλο το φάσμα στροφών και κορυφαία αποδοτικότητα. Η εταιρεία δηλώνει κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με τα κινεζικά πρότυπα.

Το κινεζικό SUV που φτάνει τα 1.500 χλμ. αυτονομίας και απειλεί το Tesla Model Y!

Για την αποθήκευση ενέργειας, η IM Motors συνεργάστηκε με την CATL για να εξοπλίσει το LS6 με την ειδικά σχεδιασμένη μπαταρία «Super Freevoy Max» χωρητικότητας 66 kWh, που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 450 χλμ.. Σε συνδυασμό με την παραγωγή ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα, η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.500 χλμ. — νούμερο εντυπωσιακό, αν και σπάνια απαραίτητο για καθημερινή χρήση.

Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα των οχημάτων με επέκταση αυτονομίας (EREV) στην Κίνα, τα περισσότερα χρησιμοποιούνται κυρίως ως ηλεκτρικά, καθώς το κόστος λειτουργίας ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, παραμένει υψηλότερο από αυτό ενός αμιγώς ηλεκτρικού (BEV).

Η επιτυχία της τεχνολογίας αυτής οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Li Auto, η οποία από το 2015 ειδικεύεται αποκλειστικά σε EREV μοντέλα, καταγράφοντας τεράστιες πωλήσεις. Ωστόσο, ακόμη και αυτή η εταιρεία, επεκτείνει πλέον τη γκάμα της σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, γεγονός που δημιουργεί ερωτήματα για το μέλλον της αγοράς EREV, τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: electrive.com