Μια στρατηγική κίνηση που φέρνει «αέρα» supercar στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, πραγματοποίησε η Xiaomi Auto. Σύμφωνα με το κινεζικό μέσο Sanyan Tech, η εταιρεία προσέλαβε τον Fabian Schmölz, πρώην επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της Lamborghini, για να αναλάβει τον ρόλο του επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της Xiaomi Auto Europe.

Ο Schmölz δεν είναι ένας τυχαίος σχεδιαστής. Στην πορεία του στη Lamborghini είχε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του εντυπωσιακού μοντέλου Temerario, ενώ νωρίτερα, στην Porsche, συνέβαλε σε εμβληματικά projects, όπως η 718 Boxster, το πρωτότυπο VisionGT και το Mission E – το όχημα που εξελίχθηκε στο θρυλικό Taycan.
Τα SU7 και YU7 αλλάζουν το παιχνίδι – αλλά και προκαλούν συζητήσεις
Η είδηση έρχεται σε μια περίοδο όπου τα πρώτα μοντέλα της Xiaomi Auto, τα SU7 και YU7, έχουν τραβήξει έντονα τα βλέμματα στην αγορά. Ωστόσο, ο σχεδιασμός τους έχει δημιουργήσει διχασμό στο κοινό και στους λάτρεις της αυτοκίνησης.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που εντόπισαν ομοιότητες του Xiaomi SU7 με την Porsche Taycan και του Xiaomi YU7 με τη Ferrari Purosangue, βαφτίζοντάς τα με χιουμοριστικά παρατσούκλια όπως «Mi-sche» (Xiaomi–Porsche) και «Fe-rami» (Ferrari–Xiaomi).
Η φιλοσοφία της Xiaomi: Συναισθηματική αξία πάνω απ’ όλα
Ο Li Tianyuan, Γενικός Διευθυντής Βιομηχανικού Σχεδιασμού στη Xiaomi Auto, έχει εξηγήσει την προσέγγιση της εταιρείας: η προτεραιότητα δεν είναι απλώς η τεχνική τελειότητα, αλλά η «συναισθηματική αξία».

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα καλά σχέδια δεν πρέπει να περιορίζονται στις λειτουργικές ανάγκες αλλά να δημιουργούν συναισθήματα, ταύτιση, ακόμα και χαρά στον οδηγό και στους επιβάτες. Η φιλοσοφία της Xiaomi Auto, είναι να σχεδιάζει οχήματα που είναι επιστημονικά, συμβατά με τους φυσικούς νόμους και ταυτόχρονα διαισθητικά – δηλαδή να «μιλούν» στον άνθρωπο πέρα από τα νούμερα.
Η Κίνα έχει την ευκαιρία για «προσπέραση στις στροφές»
Ο Li σημείωσε ακόμη ότι η νέα εποχή ηλεκτρικών και ενεργειακά καινοτόμων οχημάτων, δίνει στους Κινέζους σχεδιαστές, ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Χωρίς το βάρος των παραδοσιακών προτύπων, μπορούν να καινοτομούν πιο ελεύθερα και να ξεπεράσουν ιστορικούς κολοσσούς της αυτοκίνησης.
Στόχος: Η διεθνής αγορά – πρώτα η Ευρώπη
Η πρόσληψη του Schmölz, είναι μια σαφής ένδειξη ότι η Xiaomi Auto, κοιτάζει δυναμικά προς τις διεθνείς αγορές, με την Ευρώπη να βρίσκεται στο επίκεντρο. Με το κύρος ενός σχεδιαστή που έχει αφήσει το αποτύπωμά του σε Lamborghini και Porsche, η Xiaomi στέλνει ένα μήνυμα: έρχεται για να παίξει στο κορυφαίο επίπεδο. Η κίνηση αυτή, δεν είναι απλώς μια ενίσχυση προσωπικού. Είναι ένα βήμα που μπορεί να αλλάξει τον τρόπο, με τον οποίο βλέπουμε τα κινεζικά premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα – και ίσως, την ίδια την ισορροπία δυνάμεων στην παγκόσμια αγορά.
Πηγή: carnwschina.com


