Βασισμένο στην γνώριμη πλατφόρμα CMF-B, το Renault Captur είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την Renault. Μετά από 12 χρόνια παρουσίας στην γκάμα της φίρμας έχει σημειώσει πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία. Στην πιο πρόσφατη γενιά του υιοθέτησε την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του γαλλικού εργοστασίου και σύντομα αναμένουμε ένα ολοκαίνουριο Captur.

Κομψότητα με προσωπικότητα
Το Captur Techno ξεχωρίζει αισθητικά χάρη σε όμορφες πινελιές που οι Γάλλοι έχουν ενσωματώσει στην σχεδίαση του. Είναι σύγχρονο με έντονη προσωπικότητα που αποτυπώνεται μεταξύ άλλων στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τύπου LED, καθώς και στα φώτα ημέρας σε σχήμα μισού ρόμβου, από το σήμα της μάρκας.

Επιπλέον παίζει με τις χρωματικές αντιθέσεις στις επιφάνειες, τις μικρές αλλά αισθητές «προεκτάσεις» στο αμάξωμα, τα πλαϊνά προστατευτικά και τις ζάντες που συμπληρώνουν τον οπτικό χαρακτήρα του χωρίς να γίνονται «βαριές». Το Captur καταφέρνει να φαίνεται πιο πλούσιο και δίνει αμέσως την αίσθηση ότι δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά κάτι που θέλεις να έχεις στην ζωή σου.

Τα μεγάλα ανοίγματα αφήνουν αρκετό φως στην καμπίνα, οι αναλογίες είναι ισορροπημένες ενώ το πίσω μέρος με το στυλ του υπενθυμίζει τις crossover ρίζες του.

Υλικά, ατμόσφαιρα, θέση οδήγησης
Όταν ανοίγεις την πόρτα του Captur η πρώτη εντύπωση είναι ότι μπαίνεις σε έναν χώρο σχεδιασμένο για ηρεμία. Σε στιγμές που η ζωή πόλη είναι πιεστική και η κίνηση αφόρητη, το Captur μάχεται να κρατήσει την ένταση έξω και να προσφέρει μια εμπειρία ισορροπίας, άνεσης και ασφάλειας.

Η Renault γενικά αποφεύγει τις υπερβολές στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της. Τα κάνει να μοιάζουν πιο «γήινα» σε μια εποχή που βλέπουμε πολλές ψηφιακές υπερβολές. Διατηρεί τα υλικά καλής ποιότητας με ποιοτική συναρμογή, αλλά κρατά τις οθόνες και τα τεχνολογικά στοιχεία σε ένα κομψό περιορισμό. Χωρίς ωστόσο να λείπει κάτι. Από το σύστημα πολυμέσων openR link με οθόνη 10,4 ιντσών έχει Google built-in που προσφέρει πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο, φωνητικό έλεγχο και περισσότερες από 50 εφαρμογές, έως όλα τα απαραίτητα φυσικά χειριστήρια αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο.

Όλα αυτά ενώ ο οδηγός κάθεται σε ένα άνετο κάθισμα, με καλή στήριξη και επαρκή ρύθμιση ώστε να έχει καλή ορατότητα, χωρίς να εμποδίζουν οι πλαϊνές κολώνες. Στο πίσω μέρος, οι χώροι για επιβάτες είναι άνετοι, όπως και το πορτ-μπαγκάζ. Επιπλέον το συρόμενο πίσω κάθισμα μετακινείται κατά 16 εκατοστά ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες των επιβατών και άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι η Renault εξοπλίζει το Captur με τροχό ασφαλείας.

Ισορροπία ανάμεσα σε δύναμη και οικονομία
Το κινητήριο σύνολο που φορά αυτή η έκδοση είναι το full-hybrid E-Tech 145 ίππων της Renault. Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 94 ίππων και 149 Nm ροπής, μαζί με δύο ηλεκτροκινητήρες 49 και 24 ίππων. Έτσι η συνδυαστική ισχύς είναι 145 ίπποι και η ροπή 250 Nm.
Η κατανάλωση σε κύκλο WLTP αρχίζει από 4,6 λίτρα/100 χλμ. σε μικτές συνθήκες και οι εκπομπές CO₂ στα 105 γρ./χλμ. απαλλάσσουν το Captur από Τέλη Κυκλοφορίας.

Στην χρήση, το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα σε ήπιες αστικές συνθήκες και με ένα γέμισμα στο ρεζερβουάρ μπορεί να διανύσει έως 1.000 χιλιόμετρα.
Η αλλαγή μεταξύ ηλεκτρικής και υβριδικής φάσης γίνεται με ομαλότητα, όχι χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο οδηγός, όμως δεν ενοχλεί.

Το έξυπνο πολυλειτουργικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Renault και η μπαταρία 1,2 kWh συμπληρώνουν το κινητήριο σύνολο.
Ταξιδεύοντας, αν ο οδηγός διατηρήσει σταθερή ταχύτητα, το σύστημα προτιμά να κρατά τον βενζινοκινητήρα στα επίπεδα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση και τον θόρυβο.
Και βέβαια το Captur εφοδιάζεται με 28 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, όπως είναι λογικό να περιμένουμε από ένα αυτοκίνητο με τον ρόμβο στο καπό.

Αίσθηση, άνεση, πόλη και δρόμος
Το Captur Techno E-Tech 145 δημιουργεί γενικά μια πολύ καλή αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που συμπληρώνεται από ευελιξία στην αστική κίνηση. Και η συχνή μηχανική απουσία προσφέρει αθόρυβες μετακινήσεις, ευεργετικές εντός και εκτός του αυτοκινήτου.
Σε επαρχιακούς δρόμους και στον αυτοκινητόδρομο, όταν πιέζεις περισσότερο, το Captur αποκαλύπτει τα όριά του σε μια εμπειρία ευχάριστη αν και δεν είναι μοντέλο επιδόσεων. Η πληροφορία από το τιμόνι, η αίσθηση των φρένων και η ανάρτηση είναι «κουρδισμένα» με την άνεση στο επίκεντρο. Και τα καταφέρνουν περίφημα.

Στο ταμείο με το Captur
Η τιμή του Renault Captur Techno full-hybrid E-Tech 145 στην Ελλάδα είναι 27.900 ευρώ με τον πρόσφατο τιμοκατάλογο, αφού η Renault μείωσε την τιμή κατά 2.000 € καθώς αναμένεται το νέο μοντέλο. Η εργοστασιακή εγγύηση είναι 5 έτη, με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Όσον αφορά το κόστος χρήσης, με τη δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης στην πόλη και τη χαμηλή κατανάλωση σε μικτές συνθήκες, το κόστος ανά χιλιόμετρο πέφτει σημαντικά σε καθημερινές διαδρομές. Δείτε περισσότερα για το Renault Captur εδώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
KΙΝΗΤΗΡΑΣ: Βενζίνης 1.598 κ.εκ.
ΑΠΟΔΟΣΗ (Συνδυαστική): 145 PS, 250 Nm
KIBΩΤΙΟ: Πολυλειτουργικό αυτόματο
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4239 x 1562 x 1575 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 348 -1.458 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.370 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h: 10,6″
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 170 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,6 lt/100 km
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2: 105 g/km