Το Nissan Juke ετοιμάζεται να κάνει ένα εντυπωσιακό comeback – αυτή τη φορά, πλήρως ηλεκτρικό. Μετά από χρόνια με διχαστικές σχεδιαστικές επιλογές, το νέο Juke θα κυκλοφορήσει το 2026 και όπως δείχνουν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, επιτέλους βρίσκει τη σωστή ισορροπία στην εμφάνιση. Το συμπαγές crossover της Nissan εκμεταλλεύεται τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό, για να αποκτήσει μια μοντέρνα, κομψή και πιο φιλική αισθητική ταυτότητα – μια αναμενόμενη αναβάθμιση, για ένα μοντέλο που ποτέ δεν είχε «κλέψει» πραγματικά την καρδιά του κοινού, λόγω εμφάνισης.
Από «ιδιαίτερο» σε ελκυστικό
Αν είμαστε ειλικρινείς: το παλιό Juke είχε quirky στυλ – και όχι με την καλή έννοια. Αυτός ήταν άλλωστε ο λόγος που αποσύρθηκε το 2017 από την αγορά των ΗΠΑ, υπέρ του πιο συμβατικού Nissan Kicks. Παρ’ όλα αυτά, το Juke παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη, μόλις πίσω από το Qashqai σε πωλήσεις. Οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, δείχνουν ένα αυτοκίνητο πιο ώριμο σχεδιαστικά. Διατηρεί τις αναλογίες Juke, αλλά φαίνεται πιο κοντά στο νέο LEAF: με κλειστή μάσκα V-Motion, φουτουριστικό εμπρός μέρος και μια ενιαία φωτεινή γραμμή πίσω. Η συνολική εικόνα είναι πιο τεχνολογική και σύγχρονη από ποτέ.
Νέο εσωτερικό για νέα εποχή
Στο εσωτερικό, η Nissan ανεβάζει επίπεδο. Το νέο Juke αποκτά δύο μεγάλες οθόνες, με κάθε έκδοση να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο δύο 12,3” digital panels – ένα για infotainment και ένα για τον πίνακα οργάνων. Σε premium εκδόσεις φτάνουν τις 14,3”. Πρόκειται για διάταξη ήδη γνωστή από το νέο LEAF, που δείχνει τη στρατηγική της Nissan για ομοιομορφία σε όλη την ηλεκτρική γκάμα της.
Δείτε ακόμα: Nissan Juke: Τώρα με τιμή από €20.900
Ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και εκπληκτική αυτονομία
Παρόλο που η Nissan δεν έχει αποκαλύψει τις τελικές προδιαγραφές, όλα δείχνουν πως το νέο Juke θα μοιράζεται την πλατφόρμα CMF-EV με το LEAF, προσφέροντας δύο επιλογές μπαταρίας:
| Έκδοση | Χωρητικότητα | Εκτιμώμενη αυτονομία (WLTP) |
|---|---|---|
| Standard | 52 kWh | 436 χλμ |
| Long Range | 75 kWh | 621 χλμ |
Τα νούμερα το τοποθετούν άμεσα ανάμεσα στα κορυφαία compact EVs της κατηγορίας. Η μικρότερη μπαταρία εξυπηρετεί καθημερινή χρήση, ενώ η μεγαλύτερη απευθύνεται σε όσους θέλουν μικρή κατανάλωση σε μεγάλες διαδρομές.
Βιομηχανική στρατηγική made in UK
Η ηλεκτροδότηση του Juke είναι μέρος μίας επένδυσης-μαμούθ (3 δισ. λίρες) στη μονάδα της Nissan στο Sunderland. Εκεί θα κατασκευαστούν τα τρία ηλεκτρικά «αδέρφια»: το LEAF, το Juke του 2026 και το ηλεκτρικό Qashqai το 2027. Έτσι η Nissan ενισχύει τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά EV, χτυπώντας στην καρδιά της παραγωγής και της τεχνολογικής καινοτομίας.
Δείτε ακόμα: Αποστολή: Nissan Leaf, η τρίτη γενιά του πρωτοπόρου της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ!
«Δύο σε ένα» στρατηγική για ασφάλεια
Παρόλο που προγραμματίζει ηλεκτρική έκδοση, η Nissan ίσως κρατήσει και το θερμικό Juke στην παραγωγή, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Σε μια εποχή που η ζήτηση για EVs δεν είναι παντού σταθερή, η Nissan κρατάει ανοιχτές τις επιλογές της, προσφέροντας και τις δύο εκδοχές. Αν το ηλεκτρικό απογειωθεί, το Juke ίσως γίνει 100% EV στο μέλλον. Αν όχι, τουλάχιστον υπάρχει back up.
Πηγή: rouleur-electrique.fr
