Η Peugeot προχώρησε σε μια επιλεκτική, αλλά ουσιαστική ανανέωση της οικογένειας 308, δίνοντας έμφαση σε μια εντυπωσιακά φρέσκια εμφάνιση στο μπροστινό μέρος, καθώς και σε μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, για τις plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις E-308. Ωστόσο, αυτό που εξακολουθεί να ξεχωρίζει, είναι το κλασικό Hybrid 1.2, το οποίο παραμένει το πιο ισορροπημένο και ευχάριστο μοντέλο της σειράς.

Η γαλλική εταιρεία, συνεχίζει να επενδύει στα παραδοσιακά compact hatchback και station wagon της κατηγορίας C, παρά την τεράστια εξάπλωση των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Η τρίτη γενιά του μοντέλου, κυκλοφόρησε το 2022 και τώρα περνά από το αναμενόμενο facelift μέσης ζωής, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική και σύγχρονη.
Ανανεωμένη εμφάνιση με πιο έντονη ταυτότητα
Το νέο 308 ξεχωρίζει πλέον από τη νέα, πιο αιχμηρή μάσκα και τους ανασχεδιασμένους προβολείς, που εγκαταλείπουν τη γνώριμη κάθετη φωτεινή σχεδίαση. Στη θέση τους συναντούμε λεπτομερέστερα φωτιστικά σώματα με τριπλό «νύχι» καθώς και μια ενιαία φωτιζόμενη μπάρα, η οποία φιλοξενεί το πρώτο φωτιζόμενο έμβλημα της Peugeot. Το ραντάρ των συστημάτων ADAS, έχει ενσωματωθεί με έξυπνο τρόπο, ώστε να μην αλλοιώνει τη σχεδίαση.
![]()
Αξίζει όμως να σημειωθεί, ότι ο νέος εντυπωσιακός φωτισμός, τοποθετείται μόνο στις εκδόσεις GT και GT Premium, όχι στην βασική Allure.

Οι αλλαγές στο αμάξωμα, ολοκληρώνονται με δύο νέες μπλε αποχρώσεις – Lagoa και Ingaro (η δεύτερη με σαφή πράσινη χροιά) – καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή: Peugeot 408 Hybrid – Συνύπαρξη κομψότητας και οικονομίας
Εσωτερικό με premium αίσθηση
Η καμπίνα παραμένει ουσιαστικά ίδια, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού το εσωτερικό του 308, ξεχωρίζει για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα. Τα νέα, πιο ευκρινή 3D γραφικά στον ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών, δίνουν μια πιο high-tech πινελιά.

Τα εργονομικά καθίσματα AGR, συνεχίζουν να προσφέρουν κορυφαία άνεση, ενώ το γνωστό πλέον i-Cockpit με το μικρό τιμόνι και τον ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων, εξακολουθεί να διχάζει τους οδηγούς – κάποιοι βλέπουν τμήματα των ενδείξεων να κρύβονται από το τιμόνι.
![]()
Παρά τα πέντε ψηφιακά κουμπιά i-Toggle, ο χειρισμός λειτουργιών μέσω της οθόνης παραμένει περισσότερο περίπλοκος απ’ όσο θα έπρεπε, ειδικά για θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.
Δείτε ακόμα: Το ορθογώνιο τιμόνι της Peugeot είναι μια μοναδική εμπειρία
Χώροι – Πρακτικότητα
Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ικανοποιητικός αλλά όχι κορυφαίος, με τους πιο ψηλούς, να νιώθουν οριακά περιορισμό σε γόνατα και κεφάλι.
Όσο για το πορτμπαγκάζ:
-
Hybrid: 412 λίτρα
-
Plug-In Hybrid: 314 λίτρα
-
E-308: 361 λίτρα
Για όσους θέλουν μέγιστη πρακτικότητα, το κομψό 308 SW, προσφέρει από 467 έως 599 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση.
Μεγαλύτερες μπαταρίες για PHEV και EV
Τα αναβαθμισμένα PHEV και E-308, διαθέτουν μεγαλύτερες μπαταρίες, με το ηλεκτρικό μοντέλο να φτάνει πλέον τα 481 χιλιόμετρα αυτονομίας (αύξηση 23 km). Η νέα μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 55,4 kWh.
Γιατί το Hybrid είναι η καλύτερη επιλογή
Παρά τα τεχνολογικά και ηλεκτρικά θαύματα, το ανανεωμένο Hybrid 1.2 ξεχωρίζει. Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι ζωντανός, ελαφρύς και πιο απολαυστικός στην οδήγηση. Το χαμηλότερο βάρος του έναντι των PHEV και EV εκδόσεων, το κάνει πιο πρόθυμο, πιο ευέλικτο στις στροφές και με πιο φυσική αίσθηση στο τιμόνι. Το αυτόματο e-DSC6 διπλού συμπλέκτη λειτουργεί γενικά ομαλά, αν και κάποιες φορές διστάζει σε μερικό γκάζι.

Στον ανοιχτό δρόμο, το Hybrid αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετο, ήσυχο και σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Ακόμη και σε ταξίδι με 120 km/h κατάφερε κατανάλωση περίπου 4,2 λίτρα/100 km, κάτι που δείχνει πόσο αποδοτικό παραμένει.
Τεχνικά χαρακτηριστικά – Peugeot 308 Hybrid GT Premium
| Στοιχείο | Τιμή |
|---|---|
| Τιμή | €39.070 στη Βρετανία |
| Κινητήρας | 1.2 Hybrid, 3 κύλινδροι |
| Ισχύς | 147 PS |
| Ροπή | 230 Nm |
| Μετάδοση | Αυτόματο 6 σχέσεων e-DSC6, FWD |
| 0–100 km/h | 8,8 δευτ. |
| Τελική ταχύτητα | 209 km/h |
| Κατανάλωση | – |
| CO₂ | 102–131 g/km |
| Διαστάσεις | 4.367 × 1.852 × 1.454 mm |





