Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται πιο αργή απ’ όσο προέβλεπαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το αγοραστικό κοινό εγκαταλείπει την προσπάθεια για χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Αντιθέτως, τα υβριδικά – και ειδικά τα PHEV – κερδίζουν συνεχώς έδαφος, καθώς συνδυάζουν ηλεκτρική οδήγηση στην καθημερινότητα, με την ασφάλεια του θερμικού κινητήρα για τα μεγάλα ταξίδια.

Η Nissan, παρότι πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά με το Leaf, βρέθηκε χωρίς υβριδική πρόταση στη σημερινή αμερικανική της γκάμα. Η λύση ήρθε μέσα από τη συμμαχία με τη Mitsubishi: το επιτυχημένο Outlander PHEV, «μεταμορφώνεται» σε Nissan Rogue PHEV, δίνοντας στο δημοφιλέστερο SUV της Nissan, μια πολυπόθητη εξηλεκτρισμένη έκδοση.
Τι ακριβώς είναι το Rogue PHEV;
Χωρίς υπερβολές, πρόκειται για ένα Mitsubishi Outlander PHEV με σήματα Nissan. Η πλατφόρμα, το σύστημα κίνησης, οι διαστάσεις και οι βασικές προδιαγραφές είναι ίδιες, όμως το Rogue Plug-In Hybrid, έρχεται να καλύψει ένα κρίσιμο κενό στη γκάμα της Nissan και να μπει δυναμικά απέναντι σε αντιπάλους όπως τα Toyota RAV4 PHEV, Ford Escape PHEV, Kia Sportage PHEV και Hyundai Tucson PHEV.
Εξωτερική σχεδίαση: γνώριμο αλλά πιο «ήσυχο»
Το αμάξωμα διατηρεί το τετραγωνισμένο, στιβαρό προφίλ του Outlander, με μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις από τη Nissan. Η σημαντικότερη διαφορά, εντοπίζεται στη μάσκα: λιγότερο χρώμιο, περισσότερα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος στοιχεία και συνολικά πιο διακριτική εμφάνιση.

Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV, που δείχνει σύγχρονο και δυναμικό, χωρίς τις έντονες σχεδιαστικές υπερβολές της Mitsubishi. Αν σας αρέσει η ιδέα του Outlander PHEV αλλά θέλετε κάτι πιο «μαζεμένο» αισθητικά και με σήμα Nissan, τότε το Rogue PHEV ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ σας.
Εσωτερικό: άνεση και ποιότητα χωρίς ρίσκα
Στο εσωτερικό, οι ομοιότητες με το Outlander είναι ακόμη πιο εμφανείς. Το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα, τα καθίσματα και η γενικότερη φιλοσοφία, παραμένουν σχεδόν απαράλλακτα. Ευτυχώς, αυτό λειτουργεί υπέρ του Rogue.

Το χαμηλό και φαρδύ ταμπλό, αποπνέει αίσθηση SUV, με ποιοτικά υλικά, μαλακές επενδύσεις και μεταλλικές λεπτομέρειες, που ανεβάζουν το επίπεδο. Η εργονομία είναι εξαιρετική, με πολλούς φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα – κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα στην καθημερινή χρήση.
Καθίσματα και χώροι
Τα μπροστινά καθίσματα ξεχωρίζουν για την άνεση και τη στήριξή τους, με πλούσια ρύθμιση και ιδανική θέση οδήγησης. Η δεύτερη σειρά είναι άνετη για ενήλικες, όμως η τρίτη σειρά καθισμάτων, παραμένει περισσότερο… διακοσμητική και πρακτικά άχρηστη για μεγάλους επιβάτες. Στον τομέα των αποσκευών, το Rogue Plug-In Hybrid υστερεί ελαφρώς σε σχέση με το απλό Rogue, λόγω των μπαταριών:
-
872 λίτρα με τα πίσω καθίσματα όρθια
-
1.833 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα
Infotainment: επαρκές αλλά όχι κορυφαίο
Το σύστημα πολυμέσων προέρχεται και πάλι από τη Mitsubishi και διαθέτει οθόνη αφής 9 ιντσών. Δεν είναι το πιο σύγχρονο της κατηγορίας, ούτε το ταχύτερο σε απόκριση, όμως είναι λειτουργικό και εύχρηστο. Στάνταρ είναι:
-
Ασύρματο Apple CarPlay
-
Android Auto
-
Ασύρματος φορτιστής κινητού

Στις πλουσιότερες εκδόσεις προστίθεται head-up display και πρίζα 1.500 Watt, ιδανική για εξωτερικές δραστηριότητες.
Κινητήρας και οδήγηση: η ουσία του PHEV
Στην καρδιά του Rogue Plug-In Hybrid, βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας 2.4 λίτρων, που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και σύστημα τετρακίνησης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
-
Συνολική ισχύς: 248 PS
-
Συνολική ροπή: περίπου 450 Nm
-
Μετάδοση: αυτόματη μονής σχέσης
-
Κίνηση: τετρακίνηση

Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 61 χιλιόμετρα, επιτρέποντας καθημερινές μετακινήσεις χωρίς κατανάλωση βενζίνης. Στην πράξη, το Rogue, κινείται κυρίως ηλεκτρικά μέσα στην πόλη, προσφέροντας ομαλή, αθόρυβη και γραμμική επιτάχυνση.

Όταν απαιτηθεί πλήρης ισχύς, ο θερμικός κινητήρας παρεμβαίνει, αν και γίνεται αισθητός ακουστικά. Σε μεγάλες αποστάσεις χωρίς φόρτιση, η κατανάλωση αυξάνεται αισθητά, κάτι που αποτελεί και το βασικό μειονέκτημα του μοντέλου.
Φόρτιση: απλή και πρακτική
Η φόρτιση γίνεται αποκλειστικά μέσω AC φορτιστή Επιπέδου 2, επιλογή που ταιριάζει στη φιλοσοφία ενός PHEV. Η απουσία ταχείας DC φόρτισης δεν θεωρείται σοβαρό μειονέκτημα, καθώς ο στόχος είναι η φόρτιση στο σπίτι, ή στη δουλειά.
Οδική συμπεριφορά
Το Rogue Plug-In Hybrid δίνει έμφαση στην άνεση. Η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ακόμη και σε κακό οδόστρωμα ή χωματόδρομο. Υπάρχει αισθητή κλίση στις στροφές και το τιμόνι δεν ξεχωρίζει για την αίσθησή του, όμως το συνολικό πακέτο, είναι ιδανικό για οικογενειακή και χαλαρή χρήση.
Τιμή και συμπέρασμα
Η τελική τιμή δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, όμως με βάση το Mitsubishi Outlander PHEV, αναμένεται γύρω στις 38.000 – 40.000 ευρώ.
Τελική ετυμηγορία
Το Nissan Rogue Plug-In Hybrid 2026 δεν προσποιείται ότι είναι κάτι διαφορετικό: είναι ένα εξαιρετικά ικανό PHEV SUV, με αποδεδειγμένη τεχνολογία, υψηλή άνεση και μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία. Δεν είναι τέλειο, όμως για όσους θέλουν plug-in υβριδικό SUV με αξιόπιστο δίκτυο αντιπροσώπων και καθημερινή ηλεκτρική μετακίνηση, αποτελεί μία από τις πιο λογικές επιλογές της κατηγορίας.
Πηγή: carbuzz.com











