Η Electra Meccanica θα ξεκινήσει την παράδοση του Solo EV στις ΗΠΑ στις 4 Οκτωβρίου. Δεδομένου ότι το 80% των διαδρομών πραγματοποιούνται από έναν οδηγό, το ηλεκτρικό τρίτροχο Solo διαθέτει μόνο μία θέση.
Η καναδική ElectraMeccanica ανακοίνωσε την έναρξη των αμερικανικών παραδόσεων των τρίτροχων μονοθέσιων Solo EV στις 4 Οκτωβρίου.
Η εταιρεία θα παραδώσει τα κλειδιά σε επιλεγμένους κατόχους που είχαν κάνει έγκαιρη κράτηση, καθώς και στους πρώτους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στόλων σε μια ειδική εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τις 4 Οκτωβρίου στο Λος Άντζελες.
Διαβάστε επίσης: Η αμιγώς ηλεκτρική BMW i5 αναμένεται να βγει στις αγορές το 2023
Οι παραδόσεις σε άλλους κατόχους κρατήσεων και πελάτες “θα αυξηθούν σταθερά, καθώς η παραγωγή θα συνεχίζει να αυξάνεται”, ανέφερε η ElectraMeccanica σε σχετικό δελτίο Τύπου.
Μια ειδικά σχεδιασμένη, τρίτροχη, αμιγώς ηλεκτρική λύση για το αστικό περιβάλλον
Η καναδική εταιρεία EV ξεκίνησε την παραγωγή του Solo EV πριν από ένα χρόνο στην Κίνα με τον κατασκευαστικό της εταίρο και στρατηγικό επενδυτή, τον βιομηχανικό όμιλο Zongshen.
Τα αρχικά οχήματα της παραγωγής χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για την επέκταση της λιανικής πώλησης, σε εκδηλώσεις δοκιμών οδήγησης, σε επιδείξεις στόλου, μάρκετινγκ, αλλά και σε τελικές βελτιώσεις μηχανικής στο δρόμο.
«Αυτή είναι η στιγμή που όλοι περιμέναμε με ανυπομονησία: Ανακοινώνουμε την παράδοση των πρώτων SOLO σε πελάτες. Παρέχουμε στους καταναλωτές και στους στόλους αυτοκινήτων μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την επίλυση των σημερινών προκλήσεων αστικής οδήγησης» δήλωσε ο Paul Rivera, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ElectraMeccanica.
Περιγράφεται ως “μια ειδικά σχεδιασμένη, τρίτροχη, αμιγώς ηλεκτρική λύση για το αστικό περιβάλλον“, το Solo EV έχει σχεδιαστεί για έναν μόνο επιβάτη και υπόσχεται “μια μοναδική οδηγική εμπειρία για τους καταναλωτές με περιβαλλοντική συνείδηση”.
Το ηλεκτρικό τρίτροχο έχει αυτονομία 161 χλμ. και τελική ταχύτητα 129 χλμ./ώρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να βρεθεί σε αυτοκινητόδρομους όταν χρειάζεται.
Η φόρτιση της μπαταρίας από το 0 έως 85% σε φορτιστή επιπέδου 2 διαρκεί 2,5 ώρες.
Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του μικροσκοπικού EV περιλαμβάνουν ζώνες εμπρός και πίσω, προστασία από πλευρικές κρούσεις και έλεγχο περιορισμού ροπής.
Προσφέρει, επίσης, άνετα χαρακτηριστικά όπως υδραυλικό τιμόνι, φρένα ισχύος, κλιματισμό και σύστημα ψυχαγωγίας Bluetooth.
Το ElectraMeccanica Solo ξεκινά από 18.500 δολάρια στις ΗΠΑ, αλλά η καναδική εταιρεία διαθέτει καταστήματα λιανικής πώλησης μόνο σε πέντε δυτικές πολιτείες: Αριζόνα, Καλιφόρνια, Κολοράντο, Όρεγκον και Ουάσιγκτον.
Διαβάστε επίσης: Το BMW i Vision Circular είναι το supercar του μέλλοντος;
Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν ένα Solo πληρώνοντας μια προκαταβολή 250 δολαρίων, η οποία υπάρχει δυνατότητα να τους επιστραφεί.
Η έναρξη των παραδόσεων στους πελάτες ακολουθεί μετά την πρόσφατη παρουσίαση του νέου στόλου της εμπορικής έκδοσης Solo Cargo EV αλλά, τη δημιουργία εγκαταστάσεων συναρμολόγησης 21.832 τ.μ. στις ΗΠΑ και ενός τεχνικού κέντρου μηχανικής στην Αριζόνα.