Η Alfa Romeo λανσάρει την πρώτη παγκόσμια καμπάνια της ιστορίας της, ξεκινώντας από τις Η.Π.Α και το Grand Prix της Formula 1 στο Austin την Κυριακή 24 Οκτωβρίου. Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα προβληθεί στην τηλεόραση η νέα διαφήμιση.
Η καμπάνια αποτελεί μια έκφραση της επικοινωνίας της ιταλικής μάρκας και αντλεί την έμπνευση της από τις νέες αξίες και τη νέα φιλοσοφία που, πλέον, περνά και πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της, αφού η οδήγηση μιας Alfa Romeo αποτελεί μια μοναδική εμπειρία, ικανή να χαρίσει στον οδηγό πολύ δυνατά συναισθήματα.
Η επικοινωνία πλέον δεν εστιάζει μόνο στις επιδόσεις. Ο σπορ χαρακτήρας παραμένει στο DNA της μάρκας, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι τα συναισθήματα που εμπνέει η οδήγηση μιας Alfa Romeo.
Έντονα συναισθήματα και αισθήσεις, όπως εκείνα των ανθρώπων που αγαπούν τη ζωή και έχουν μια τολμηρή προσέγγιση στην καθημερινότητα τους.
Olivier Francois, Global Chief Marketing Officer της Stellantis: Η καμπάνια «Near-Life Experience» τιμά την πλούσια αυτοκινητιστική κληρονομιά της μάρκας
«Η επιλογή του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας «Near Life Experience» της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Austin, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι.
Αποτελεί αναφορά στην πλούσια αγωνιστική ιστορία της μάρκας που ξεκινά από το 1910, αλλά και το ξεκίνημα της Formula 1 το 1950. Η εταιρεία δεν ήταν απλά παρούσα, αλλά κατέκτησε τον τίτλο με τον Giuseppe Farina και την Alfetta 158.
Η καμπάνια «Near-Life Experience» τιμά την πλούσια αυτοκινητιστική κληρονομιά της μάρκας, προσφέροντας μοναδικές αισθήσεις στους καθημερινούς οδηγούς των Alfa Romeo.»
O Jean Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo δήλωσε
«Για την Alfa Romeo, η καμπάνια «Near-Life Experience» αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στη μελλοντική της πορεία ως μια παγκόσμια premium μάρκα. Φυσικά η διαφήμιση παραμένει πιστή στο DNA της μάρκας. Ενώ μιλά για τη μοναδική δυνατότητα που έχει η Alfa Romeo να δημιουργεί δυνατά συναισθήματα.
Για πρώτη φορά χρησιμοποιούμε ένα κοινό μήνυμα για όλο τον κόσμο και δίνουμε ευθέως ένα μήνυμα σε όσους έχουν τις ίδιες αξίες με την Alfa Romeo».
Η παγκόσμια καμπάνια μιλά για τη μοναδική δύναμη της μάρκας να εμπνέει συναισθήματα που αγγίζουν ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Η οδήγηση μιας Alfa Romeo αποτελεί μια καθημερινή ξεχωριστή εμπειρία, στην πόλη ή εκτός αυτής. Και για τις καθημερινές ανάγκες ή απλά για τη χαρά της οδήγησης.
H τρισδιάστατη διαφήμιση του Jeep Wrangler 4xe στην Κορέα που προκάλεσε παγκόσμια αίσθηση
Πίσω από τις κάμερες
Την καμπάνια δημιούργησε η TRG (The Richards Group), μια ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία στο Ντάλας των ΗΠΑ. Επιπλέον, τη σκηνοθέτησε ο Salomon Ligthelm. Ο γνωστός σκηνοθέτης που συνεργάζεται εδώ και αρκετά χρόνια με παγκόσμια αστέρια της μουσικής σκηνής.
Ο Διευθυντής Φωτογραφίας Daniel Bouquet, είχε συνεργαστεί στην ταινία «Sound of Metal». Η οποία μάλιστα είχε προταθεί για τα βραβεία Oscars του 2021. Τέλος, η μουσική είναι διασκευή του Vltava του συμφωνικού ποιήματος του Smetana, Má vlast (My Country), από το συνθέτη Flavio Ibba.