Όταν επιλέγουμε ένα μέσο μεταφοράς, κατά κύριο λόγο, μένει όπως το είχαμε πάρει την πρώτη ημέρα. Δηλαδή, δεν αυξάνονται ή αλλάζουν οι χώροι αποθήκευσής του εάν το επιθυμούμε, δεν μπορούμε να παρέμβουμε στους εσωτερικούς χώρους, δεν μπορεί το όχημα να προσαρμόζεται στις ανάγκες που αλλάζουν ή προκύπτουν στον κάτοχό του.
Τι θα συνέβαινε όμως εάν το όχημα είχε μία… προσωπικότητα που θα του επέτρεπε να «αλλάζει μορφή» σε μια στιγμή, ικανοποιώντας τις ανάγκες του οδηγού του; Ένα όχημα που από την πρώτη στιγμή της απόκτησής του θα είχε μέσα στον πυρήνα του την «μεταμόρφωση»;
Το CMPN είναι η ιδέα του σχεδιαστή Sungguk Park, ο οποίος οραματίστηκε το ηλεκτρικό μονοθέσιο ως μέρος του project BA Thesis.
⇒ Το BMW i Vision Circular είναι το supercar του μέλλοντος;
Ο σχεδιαστής δημιούργησε ένα όχημα που…. αλλάζει, είναι μικρό και ιδανικό για ατομική μετακίνηση στα αστικά κέντρα, ενώ είναι κατάλληλο και για εξορμήσεις στην ύπαιθρο.
Το ηλεκτρικό όχημα διαθέτει μεταβλητή δομή στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, ώστε να προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες του κατόχου του.
Στο concept του Sungguk Park υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης ακόμα και ανακύκλωσης των μερών του αυτοκινήτου, κάτι που είναι θετικό στη διάρκεια ζωής του, αφού μπορεί να «προσαρμόζεται» και να «εφοδιάζεται» με νέα μέρη για πολύ καιρό, άρα να είναι αποδοτικό.
Σύμφωνα με τον Sungguk, η κινητικότητα θα μπορούσε να είναι μία… συντροφιά στη διαδικασία αλλαγής της ζωής ενός ανθρώπου.
Το CMPN έχει κατασκευαστεί για να προσαρμόζεται στα γούστα του χρήστη του
Στο εσωτερικό, οι χώροι του είναι υπεραρκετοί για έναν άνθρωπο. Επίσης, δεν υπάρχουν ξεκάθαρες διαχωριστικές γραμμές μεταξύ του χώρου αποσκευών και του χώρου που κάθεται ο οδηγός.
Όταν είναι απαραίτητο, η θέση μπορεί πάει πιο πίσω για τη δημιουργία έξτρα χώρου αποθήκευσης. Usb θύρες φόρτισης, ράφια, θέση για καφέ και θέσεις αποθήκευσης στις πόρτες θα είναι διαθέσιμα στο CMPN.
Επίσης, το ηλεκτρικό όχημα θα μπορεί να χειριστεί και από smartphone. Για παράδειγμα όταν θα είναι παρκαρισμένο. Επίσης το τιμόνι του μπορεί να κρυφτεί στο ταμπλό και να μετατραπεί σε γραφείο για laptop.
Τέλος, στο εξωτερικό, η δυνατότητα αλλαγών στο εμπρός ή στο πίσω μέρος του οχήματος του επιτρέπουν να έχει διάφορες λειτουργίες και μεταβλητούς χώρους για φόρτωση αντικειμένων.