Η επίδοση των Toyota και Lexus, ξεπέρασαν και πάλι την συνολική αγορά που επηρεάστηκε από την πανδημία και την έλλειψη των ημιαγωγών.
Σε αυτήν την περίοδο, το συνολικό μερίδιο αγοράς της TME σημείωσε άυξηση κατά 0,4%, φθάνοντας στο 6,4%. Πρόκειται για ένα νέο ρεκόρ, ανακοίνωσε η εταιρεία. Η συνολική αύξηση από το 2018 ήταν 1,4%.
Yψηλή ζήτηση πελατών για τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota
Πιο συγκεκριμένα, αυτή η επίδοση ανέβασε τη μάρκα για πρώτη φορά, στη 2η θέση της λίστας των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Βασικό μέρος αυτής της επιτυχίας μπορεί να αποδοθεί στην υψηλή ζήτηση πελατών για τη σειρά χαμηλών εκπομπών CO2 της εταιρείας. Αυτή περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, ηλεκτρικών κυψελών καυσίμου, plug-in υβριδικών ηλεκτρικών. Αλλά και υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι πωλήσεις υβριδικών 623.777 οχημάτων της TME, αυξημένες κατά 19% από έτος σε έτος, αντιπροσώπευαν το 58% του συνολικού μείγματος. Και το 70% στη Δυτική Ευρώπη.
Τον Δεκέμβριο, τόσο η Toyota όσο και η Lexus παρουσίασαν αρκετά νέα ηλεκτροκίνητα προϊόντα. Φυσικά, αυτά θα αποτελέσουν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για την δραστική μείωση των ρύπων.
Εντυπωσιακές φωτογραφίες από το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Lexus
Toyota θα κυκλοφορήσει 30 ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία θα προσφέρει 30 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία έως το 2030 καλύπτοντας όλα τα τμήματα της αγοράς.
Μέχρι τότε, η TME στοχεύει το μείγμα των πωλήσεων μηδενικών εκπομπών οχημάτων στη Δυτική Ευρώπη να είναι τουλάχιστον κατά 50%.
Η Lexus στοχεύει σε ένα μείγμα 100% ZEV την ίδια περίοδο. Προχωρώντας προς το 2035, η TME θα είναι έτοιμη για 100% μείωση του CO 2 σε όλα τα νέα οχήματα στην περιοχή της ΕΕ. Βραχυπρόθεσμα, η TME θα επεκτείνει την προσφορά προϊόντων ZEV σε 10 μοντέλα έως το 2025.
Τα best sellers της μάρκας, Corolla, Yaris και RAV4 αντιπροσώπευαν το 55% του όγκου των πωλήσεων της το 2021. Συνολικά, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 58% (+ 5% σε σχέση με το 2020) και 69% (+6% στη Δυτική Ευρώπη).
Τα βασικά νέα λανσαρίσματα περιλάμβαναν το ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV Yaris Cross. Ακόμα, τον Απρίλιο του 2021, η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα υπο-μάρκα ηλεκτρικής μπαταρίας bZ. Κατασκευασμένη σε μια αποκλειστική πλατφόρμα eTNGA και ακολουθούμενη από την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του bZ4X SUV τον Δεκέμβριο του 2021.
Η Lexus αύξησε τον όγκο πωλήσεων κατά 2% σε ετήσια βάση
Τα best sellers της μάρκας, UX, NX και RX αντιπροσώπευαν το 81% του όγκου. Συνολικά, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 61% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη, αυξάνοντας το ποσοστό στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη στο 90%.
Επιπλέον, 4ο τρίμηνο του 2021 η Lexus παρουσίασε τη δεύτερη γενιά NX, το οποίο είναι το πρώτο plug-in ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Η φίρμα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε ειδική πλατφόρμα, το RZ 450e, θα παρουσιαστεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Τέλος, η Lexus έχει φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης που περιλαμβάνουν το λανσάρισμα 20 μοντέλων έως το 2025. Όπως επίσης, και τον διπλασιασμό του όγκου των πωλήσεων της στα 130.000 οχήματα στην Ευρώπη αυτή την περίοδο.