H Tesla συνηθίζει να αψηφά την κοινή λογική. Για παράδειγμα, η κοινή λογική στον κλάδο της κατασκευής αυτοκινήτων λέει ότι δεν μπορεί κανείς να κερδίσει αρκετά χρήματα από την κατασκευή ακριβών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το κόστος των μπαταριών είναι πολύ υψηλό. Το κόστος δημιουργίας λογισμικού για τον έλεγχο των αυτοκινήτων που είναι ουσιαστικά «υπολογιστές με ρόδες» είναι πολύ υψηλό. Και επιπλέον, μόνο λίγοι μπορούν να τα αγοράσουν. Η απόδειξη, ωστόσο, ότι η κοινή λογική είναι λανθασμένη περιέχεται στην οικονομική έκθεση της Tesla. Η έκθεση αφορά το κλείσιμο του έτους και το κυκλοφόρησε η Tesla την περασμένη εβδομάδα.
Ο Zach Kirkhorn, οικονομικό διευθυντή της Tesla σημειώνει
«Για το τέταρτο τρίμηνο, το μεικτό περιθώριο κέρδους της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκε στο 29,2%, το οποίο είναι και το υψηλότερο μέχρι σήμερα. Αναμένουμε να συνεχίσουμε να βλέπουμε αύξηση καθώς αυξάνουμε τους όγκους μας και βελτιώνουμε τις λειτουργικές διαδικασίες.
Σε έναν μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για τη διεύρυνση των αυτών των περιθωρίων. Από την πλευρά του υλικού, οι κατασκευαστικές καινοτομίες η λειτουργική αποτελεσματικότητα είναι στο επίκεντρο προκειμένου να καταφέρουμε να μειώσουμε το κόστος».
Το κόστος της Tesla ανά όχημα είναι 36.000 δολάρια
Η Tesla ανέφερε ότι το κόστος ανά όχημα το τρίτο τρίμηνο και ξανά το τέταρτο τρίμηνο ήταν 36.000 $. Το κόστος αυτό περιλαμβάνει όλα τα έξοδα που έχουν άμεση σχέση με την παραγωγή ενός προϊόντος.
Βεβαίως υπάρχει και εξαίρεση για πράγματα όπως είναι τα έξοδα που έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Εφόσον, η Tesla δεν χρησιμοποιεί διαφημίσεις για την προβολή της, όπως κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες, προφανώς εξοικονομεί πολλά χρήματα και εκεί.
Η Tesla λανσάρει ηλιακές στέγες με χαμηλότερο μηνιαίο κόστος
Να σημειώσουμε ότι το φθηνότερο Tesla, είναι το Model 3. Η τιμή του ξεκινά από περίπου 45.000 δολάρια, ενώ το Model Y κοστίζει σχεδόν 60.000 δολάρια.
Γρήγορα γίνεται φανερό ότι με κόστος 36.000 δολάρια, η αμερικάνικη μάρκα είναι μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρείες αυτοκινήτων στον κόσμο καταρρίπτοντας το στερεότυπο σύμφωνα με το οποίο δεν είναι δυνατό να βγάλει κανείς αρκετά χρήματα από την δημιουργία και την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.