Η Harley-Davidson έχει θέσει υψηλούς στόχους πωλήσεων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για την υπό-μάρκα LiveWire, μέχρι και το 2030.
Πιο αναλυτικά, η LiveWire έχει ως στόχο την πώληση 100.000 πλήρως ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2026. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξης στις 190.000 συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσικλετών έως το 2030.
Η επίτευξη των παραπάνω μπορεί να φέρει εκπληκτικά έσοδα από ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όπως αναφέρει το Milwaukee Business Journal. Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα υπολογίζονται στα 1,77 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026 και 3 δισ. μέχρι το 2030.
Η μοτοσικλέτα Harley-Davidson LiveWire έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια για την ποιότητά της. Ωστόσο, δεν συμβαίνει το ίδιο και με την τιμή της, η οποία αγγίζει τα 30.000 δολάρια.
Harley-Davidson: 50% έσοδα από παιδικά ηλεκτρικά ποδήλατα
Η «γέννηση» της LiveWire
Στο τέλος του 2021, η Harley-Davidson αποφάσισε ιδρύσει την υπό-μάρκα LiveWire, που θα παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικές μηχανές.
Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Harley-Davidson LiveWire στη συνέχεια μεταμορφώθηκε σε LiveWire One μειώνοντας κατά 8.000 δολάρια την προτεινόμενη τιμή λιανικής.
Έτσι, έφερε την τιμή της στα ίδια επίπεδα με τις ναυαρχίδες ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανταγωνιστών όπως οι Zero Motorcycles και Energica.
Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο και η πλατφόρμα Arrow
Η Del Mar θα είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στη σειρά S2. Δηλαδή, η πρώτη με τη νέα πλατφόρμα Arrow που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2022.
Η πλατφόρμα Arrow χρησιμοποιεί μία δομική μπαταρία αντί του παραδοσιακού πλαισίου που βρίσκεται στο LiveWire One.
Επιπλέον, χρησιμοποιεί έναν πιο συμβατικό ηλεκτροκινητήρα άμεσης μετάδοσης αντί για τον εξαιρετικό αλλά πολύπλοκο και δαπανηρό Relevation.
Η Harley έχει «ρίξει στο τραπέζι» τη σειρά S3 για το LiveWire, με ενδεχομένως ακόμα ελαφρύτερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Αυτές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν το ηλεκτρικό ποδήλατο που η Harley-Davidson κυκλοφόρησε σε διάφορες πρωτότυπες μορφές τα τελευταία τρία χρόνια. Χωρίς, ωστόσο να το έχει φέρει στην παραγωγή ακόμα.