Την τρίτη γενιά ηλεκτρικών μονοθέσιων παρουσίασε η Formula E, τα οποία μάλιστα θα δούμε να τρέχουν στους αγώνες την επόμενη χρονιά.
Νέα σχεδίαση, καλύτερες επιδόσεις
Ξεχωρίζει ο τριγωνικός σχεδιασμός τους, ο οποίος τους χαρίζει υψηλότερες ταχύτητες. Δηλαδή, θα είναι σε θέση να αγγίζουν ταχύτητα μεγαλύτερη από 320 χλμ./ώρα.
Τα νέα ηλεκτρικά αγωνιστικά φέρουν ηλεκτρικό μοτέρ με σούπερ ισχύ 476 ίππων, ενώ επίσης είναι ελαφρύτερα 60 κιλά σε σχέση με τα οχήματα της προηγούμενης γενιάς.
Βελτιωμένο σύστημα αναγέννησης ενέργειας
Τα νέα μονοθέσια να παρουσιάζουν βελτιωμένο σύστημα αναγέννησης ενέργειας που φτάνει τα 600 kW. Τα υδραυλικά πίσω φρένα δεν είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του συστήματος, αφού στη θέση τους υπάρχουν φρένα ανάκτησης.
Επιπλέον, όπως αναφέρει η Formula E, το 40% της ενέργειας που είναι απαραίτητο για ένα μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα το προσφέρει το φρενάρισμα. Την μπαταρία αποτελούν επίσης υλικά βιώσιμης προέλευσης. Ενώ, στο τέλος της ωφέλιμης ζωής της θα ανακυκλωθεί.
Το νέο μονοθέσιο αποκαλύπτεται!
Τέλος, τα νέα μονοθέσια μειώνουν τα αποτύπωμα άνθρακα κατά 10%. Καθώς αποτελούνται από ανακυκλωμένες ίνες άνθρακα.
Πρώτη νίκη για την Mercedes-EQ Formula E Team
Περνώντας στα αγωνιστικά νέα του πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθέσιων, ξεχωρίζει η πρώτη νίκη της Mercedes-EQ Formula E Team για φέτος. Με οδηγό τον Στόφελ Φαντούρν, η ομάδα της γερμανικής μάρκας κέρδισε την πρωτιά στο E-Prix του Μονακό.
Εκτοπίζοντας μάλιστα από την κορυφή της κατάταξης των δύο φορές νικητή στο E-Prix της Ρώμης, Μιτς Έβανς.
Formula E: Αυτές είναι οι ομάδες της επόμενης χρονιάς!
Παρά το γεγονός πως ο Έβανς ήταν ταχύτατος, οι διάφορες ατυχίες δεν του επέτρεψαν να τερματίσει πρώτος. Με τον Βέλγο οδηγό, να μην δίνει σημασία στα ευτράπελα και να παίρνει τη νίκη, ρίχνοντας τον Έβανς στη δεύτερη θέση.
Το βάθρο συμπλήρωσε για τρίτη φορά φέτος, ο πρωταθλητής της Formula E, Ζαν-Ερίκ Βερν, της DS TECHEETAH.