Η Mercedes-Benz «ζεσταίνει» τις μηχανές των εργοστασίων της για την κατασκευή των ηλεκτρικών της οχημάτων. Το πλάνο της για την ηλεκτροκίνηση είναι σαφές, καθώς έχει στα σχέδια της την κατασκευή μίας νέας γκάμας αμιγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν παραχθεί όλο και περισσότερα ηλεκτρικά, παίρνοντας τη θέση των συμβατικών οχημάτων.
Αυτό όμως προϋποθέτει την ύπαρξη υποδομών, κατααάλληλων να συμβάλλουν στον στόχο της μείωσης των εκπομπών CΟ2, που έχει θέσει μέχρι το 2030. Σε αυτό το πλαίσιο, η Mercedes-Benz προετοιμάζει το δίκτυο των εργοστασίων της για την κατασκευή των επερχόμενων ηλεκτρικών που πλησιάζει όλο και περισσότερο.
Mercedes-Benz Vision EQXX: Νέο ρεκόρ αυτονομίας!
«Στην πρίζα» για τα καλά τα εργοστάσια της Mercedes-Benz
Τα εργοστάσια που θα υποδεχθούν στην γραμμή παραγωγής τους τα νέα οχήματα, είναι στο Sindelfingen, στη Βρέμη, στο Rastatt και αυτό στο Kecskemet, στην Ουγγαρία. Μάλιστα, τις μπαταρίες θα προμηθεύει ένα δίκτυο παραγωγής εργοστασίων που εδρεύει σε τρεις ηπείρους.
Αναλυτικά, το εργοστάσιο στο Sindelfingen της Στουτγάρδης θα παράγει οχήματα για λογαριασμό της Mercedes-AMG, ενώ ήδη παράγει την Mercedes EQS. Τα εργοστάσια στη Βρέμη και στο Kecskemet θα παράγουν πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις των C-Class, E-Class κλπ. Επιπλέον, το εργοστάσιο στο Rastatt θα παράγει οχήματα για το λεγόμενο τμήμα Entry Luxury της εταιρείας.
Mercedes-Benz eActros LongHaul: Σαν τρελό -ηλεκτρικό- φορτηγό!
Λέει «όχι» στους θερμικούς κινητήρες μετά το 2030
Τέλος, θυμίζουμε ότι η μάρκα πρόσφατα υποστήριξε την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες στην Ευρώπη από το 2035. Εκφράζοντας παράλληλα την πρόθεσή της, να το πράξει και η ίδια πολύ νωρίτερα και συγκεκριμένα μέχρι το 2030.