Παρά το γεγονός ότι όλες οι εταιρείες «ασπάζονται» σιγά σιγά την ηλεκτροκίνηση, υπάρχει μία που προβάλλει σθεναρή αντίσταση: η Pagani Automobili.
Και μάλιστα τη στιγμή που τόσο η Ferrari όσο και η Lamborghini έχουν βάλει πλώρη για τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, η Pagani φαίνεται ότι έχει διαφορετική άποψη.
Pagani Huayra Codalunga: Μία έκδοση για ακριβά γούστα!
Ο Pagani δεν θεωρεί οικολογικά τα ηλεκτρικά
O CEO της ιταλικής φίρμας, Horacio Pagani, εξηγεί τους λόγους που η μάρκα με τα εντυπωσιακά supercars, δεν θα μπει στη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αρχικά, θεωρεί ότι οι μέθοδοι παραγωγής μπαταριών μόνο οικολογικές δεν είναι.
Επιπλέον, τονίζει ότι τα supercars συγκεκριμένα, δεν έχουν ιδιαίτερη αρνητική επίδραση στο περιβάλλον, καθώς είναι λίγα σε αριθμό. Συγκριτικά, πάντα με τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Η Red Bull… «ανοίγει» τα φτερά της με νέο hypercar!
Το βάρος του ηλεκτρικού, «εχθρός» για τα supercars
Η Pagani έχει μελετήσει το ενδεχόμενο κατασκευής ενός ηλεκτρικού supercar, ωστόσο τα συμπεράσματα της δεν ήταν ενθαρρυντικά. Πιο συγκεκριμένα, «αρνητικό πρόσημο» έχει το βάρος ενός ηλεκτρικού, όπως επίσης και η απουσία συναισθήματος που χαρακτηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με την έρευνα επίσης, ένα τέτοιο όχημα χρειάζεται μπαταρία τουλάχιστον 600 κιλών.
Η πρόκληση σύμφωνα με τον Pagani έγκειται στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού supercar, με το συναίσθημα που χαρακτηρίζει ένα συμβατικό. Κάτι τέτοιο όμως είναι ανέφικτο για την ώρα, αφού θα πρέπει να μην ξεπερνάει τα 1.300 κιλά.
Η Rimac Nevera έχει άδεια για… «πτήσεις»!
Τέλος, σε ότι αφορά στο μέλλον, ανέφερε ότι θα διατηρήσει τη συνεργασία με τη Mercedes-Benz στους κινητήρες και στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. Παράλληλα, το μόνο σίγουρο είναι ότι τα αυτοκίνητα της μάρκας θα έχουν πάντα ξεχωριστή σχεδίαση. Στοιχείο το οποίο είναι η επιτομή της φιλοσοφίας της, διατηρώντας ταυτόχρονα και το απαραίτητο συναισθηματικό φορτίο ενός supercar.