H είσοδος του αμιγώς ηλεκτρικού Nio ET7 στην ευρωπαϊκή αγορά πλησιάζει και θα λάβει χώρα μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2022. Πιο συγκεκριμένα, το κινέζικο ηλεκτρικό θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ολλανδία.
Μάλιστα, αποτελεί το 2ο μοντέλο της Nio, το οποίο θα πατήσει ευρωπαϊκό έδαφος μετά το ES8. Ακόμη, το κινέζικο ηλεκτρικό sedan είναι ένας από τους βασικούς ανταγωνιστές του Tesla Model S.
Nio: Έφτασε τις 10.000.000 ανταλλαγές μπαταριών!
Ας… θυμηθούμε το Nio ET7
Το Nio ET7 έχει μήκος 5,1 μέτρα, πλάτος σχεδόν 2 μέτρα και το μεταξόνιο του υπερβαίνει οριακά τα 3 μέτρα. Κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσουν 3 εκδόσεις στην Ευρώπη με διαφορετικές συστοιχίες μπαταριών, όπως τις είδαμε στην επίσημη παρουσίαση της Κίνας.
Η έκδοση με τη μπαταρία των 70 kWh προσφέρει αυτονομία έως 500 χιλιόμετρα. Ακόμη, η αυτονομία της μπαταρίας των 100 kWh αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα, ενώ η μπαταρία των 150 kWh παρουσιάζει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων.
Ας υποδεχτούμε το εντυπωσιακό Nio ES7!
Σε κάθε περίπτωση οι αρμόδιοι έχουν υπολογίσει τις προαναφερθείσες αυτονομίες με το «γενναιόδωρο» πρότυπο NEDC και όχι με το WLTP, το οποίο χρησιμοποιούμε στην Ευρώπη.
Επιπλέον, το Nio ET7 συνοδεύουν 2 ηλεκτρικοί κινητήρες, ένας στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω. Μάλιστα, οι 2 κινητήρες παρουσιάζουν συνολική απόδοση 653 ίππων, ενώ η απόδοση τους είναι η ίδια ανεξάρτητα από το πακέτο μπαταριών.
Nio: Με δικές της μπαταρίες από το 2024
Με τιμή κοντά στα 60.000 ευρώ
Οι παραγγελίες για το Nio ET7 έκτος από την Ολλανδία θα ανοίξουν και σε Νορβηγία, Γερμανία, Σουηδία και Δανία. Η Nio στοχεύει σε ώριμες αγορές, σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Τέλος, δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση για την τιμή του νέου μοντέλου στην Ευρώπη. Ωστόσο, στην Κίνα κοστίζει λιγότερο από 60.000 ευρώ.