Η Audi είναι σαφής για το μέλλον της, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Το 2033 κανένα μοντέλο της δεν θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς θα πάψει οριστικά η παραγωγή ανταλλακτικών για αυτά.
Επιπλέον, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, από το 2026 θα αναπτύσσει νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδεύοντας για τα καλά στην ηλεκτρική εποχή. Έτσι, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε μερικά από τα σχέδια που έχει για τα μελλοντικά της μοντέλα.
Κάπως έτσι… θα είναι το ανανεωμένο Audi e-tron!
Όλα τα μοντέλα… ηλεκτρικά έως το 2027
Πιο συγκεκριμένα, τις αποκαλύψεις έκανε ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Audi, Oliver Huffman, κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης του.
Αναλυτικότερα, δήλωσε ότι η μάρκα θα έχει ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε όλες τις κύριες κατηγορίες της μέχρι και το 2027. Κατά συνέπεια, θα δούμε στο μέλλον ηλεκτρικά μοντέλα στο μέγεθος των Α3, A4, A6, A7 και A8, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα SUV και Crossover.
Audi και Μπάγερν Μονάχου 20 χρόνια… συμπαίκτες!
Ακόμα, η εταιρεία δεν θα μείνει σε αυτά, αλλά η ηλεκτρική της επέκταση περιλαμβάνει και Avant εκδόσεις. Βέβαια, δεν δίνει περαιτέρω πληροφορίες για τα οχήματα που σχεδιάζει. Ωστόσο, ο Huffman έδωσε θετική απάντηση για την διάθεση του RS6 Avant ως ηλεκτρικό:
«Κοιτάξτε το Α6 e–tron concept μας. Δίνει ένα πολύ σαφές όραμα για τα επόμενα PPE αυτοκίνητα μας. Νομίζω ότι Audi σημαίνει Avant και Avant σημαίνει Audi. Το RS6 Avant είναι εξαιρετικά επιτυχημένο στη Βόρεια Αμερική».
Audi TT: Όταν το διαχρονικό γίνεται ηλεκτρικό!
Και όχημα για την πόλη στο πλάνο της Audi
Πέρα από όσα αναφέραμε, η γερμανική γερμανική μάρκα σκέφτεται σοβαρά την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης. Μάλιστα, στο παρελθόν έχει επιχειρήσει την κυκλοφορία του πρωτότυπου αυτοκινήτου AI:ME.
O Huffman δήλωσε σχετικά:
«Εστιάζουμε στα αυτοκίνητα πόλης. Προσπαθούμε να σκεφτόμαστε ανοιχτά. Βλέπουμε μεγάλη ζήτηση για μικρά αυτοκίνητα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης».
Τέλος, η Audi ήδη εργάζεται στο Project Artemis, στοχεύοντας στην παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αντίστοιχου του A8.