Ο Nyck de Vries της Mercedes-EQ κέρδισε τον πέμπτο αγώνα της 7ης σεζόν στη Βαλένθια, ενώ ο Jake Dennis της BMW τον έκτο αγώνα, πετυχαίνοντας την παρθενική του νίκη στη Formula E.
Ο πέμπτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της FIA ήταν ένας από τους πιο αναπάντεχους στην ιστορία της Formula E.
Η διαχείριση της ενέργειας είναι καίριας σημασίας για τους ηλεκτρικούς αγώνες, καθώς οι ομάδες πρέπει να υπολογίσουν προσεκτικά την διαχείριση της ενέργειας του κάθε μονοθέσιου, ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει τον αγώνα. Κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό στον 5ο γύρο της 7ης σεζόν, αφού πολλά από τα μονοθέσια δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Ο μεγάλος νικητής ήταν η Mercedes-EQ, κάνοντας το 1-3, με τους Nyck de Vries (θέση εκκίνησης 7η) και Stoffel Vandoorne (θέση εκκίνησης 24η) αντίστοιχα. Ενώ ο Nico Mueller (DRAGON / PENSKE AUTOSPORT) κατέκτησε την 2η θέση.
Ο αγώνας ξεκίνησε με το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της βροχής. Παρά το γεγονός ότι ο Antonio Felix da Costa (DS TECHEETAH) ήταν ο ηγέτης για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, η κακή διαχείριση της ενέργειας του στοίχισε την πρώτη θέση, καθώς στους δυο τελευταίους γύρους επιβράδυνε αρκετά και τερμάτισε 7ος. Μόλις 12 μονοθέσια κατάφεραν να τερματίσουν, εκ των οποίων μόνο οι εννέα βαθμολογηθήκαν.
Οι υπόλοιποι οδηγοί που ολοκλήρωσαν τον αγώνα είναι Nick Cassidy (Envision Virgin Racing), Rene Rast (Audi Sport ABT Schaeffler), Robin Frijns (Envision Virgin Racing), da Costa, Alexander Lynn (Mahindra Racing), Sam Bird (Jaguar Racing) και Lucas di Grassi (Audi Sport ABT Schaeffler), Jake Dennis (BMW i Andretti Motorsport) και Jean-Eric Vergne (DS TECHEETAH).
Η τελική κατάταξη του Round 5 στη Βαλένθια
Αναμφίβολα, ο μεγάλος πρωταγωνιστής στον έκτο γύρο της 7η σεζόν στη Βαλένθια ήταν ο Τζέικ Ντένις της BMW, κερδίζοντας την πρώτη του Julius Baer Pole και τον πρώτο του αγώνα στη Formula E.
Ο Ντένις ήταν ο κυρίαρχος του αγώνα με τους Andre Lotterer της Porsche και τον Alex Lynn της Mahindra Racing να τερματίζουν στην 2η και 3η θέση από όπου ξεκίνησαν.
Ο Oliver Rowland της Nissan e.dams τερμάτισε 4ος, ενώ ο Nato (ROKiT Venturi Racing) 5ος μετα το πέναλτι που δέχτηκε.
Η τελική κατάταξη του Round 6 στη Βαλένθια.
Η βαθμολογία των οδηγών
Η βαθμολογική κατάταξη των ομάδων
Λόγω της συνεχούς μεταβαλλόμενης κατάστασης της πανδημίας, το πρόγραμμα των αγώνων της Formula E έχει αλλάξει.
7ος |
8 Μαΐου 2021 |
Μονακό |
Μονακό |
8ος |
19 Ιουνίου 2021 |
Μεξικό |
Πουέμπλα |
9ος |
20 Ιουνίου 2021 |
Μεξικό |
Πουέμπλα |
10ος |
10 Ιουλίου 2021 |
Αμερική |
Νέα Υόρκη |
11ος |
11 Ιουλίου 2021 |
Αμερική |
Νέα Υόρκη |
12ος |
24 Ιουλίου 2021 |
Αγγλία |
Λονδίνο |
13ος |
25 Ιουλίου 2021 |
Αγγλία |
Λονδίνο |
14ος |
14 Αυγούστου |
Γερμανία |
Βερολίνο |
15ος |
15 Αυγούστου |
Γερμανία |
Βερολίνο |