Η παγκόσμια παρουσίαση του νέου eSprinter θα γίνει τον Φεβρουάριο του 2023, με τη Mercedes-Benz να κάνει ήδη τις τελευταίες δοκιμές. Πιο συγκεκριμένα, στις 19 Οκτωβρίου 2022, το όχημα προ-παραγωγής του νέου Mercedes-Benz eSprinter ολοκλήρωσε μία ειδική δοκιμή.
Μάλιστα, με μία φόρτιση, χωρίς επαναφόρτιση, κάλυψε μία απόσταση 475 χιλιομέτρων με κατανάλωση 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, από το Μουσείο της γερμανικής φίρμας στη Στουτγάρδη έως το αεροδρόμιο του Μονάχου και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης. Η εν λόγω διαδρομή είναι απαιτητική σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας, καθώς συνδυάζει οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους με ανηφορικές κλίσεις.
#allforsafety: Προτεραιότητα η ασφάλεια για την Mercedes-Benz
Όλα τα χαρακτηριστικά του Mercedes-Benz eSprinter της δοκιμής
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας, με το όχημα της δοκιμής να φέρει την μεγαλύτερη εκ των τριών μπαταριών. Επιπλέον, το όχημα ήταν μήκους extra–long με υψηλή οροφή και ήταν διαμορφωμένο όπως τα οχήματα του κλάδου ταχυμεταφορών.
Προφανώς, σκοπός ήταν η δοκιμή να προσομοιάσει μια πραγματική ταχυμεταφορά μεταξύ Στουτγάρδης και Μονάχου. Έτσι, χρησιμοποιήθηκε το οδικό δίκτυο και το όχημα κινήθηκε τόσο σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους, όσο και σε αυτοκινητοδρόμους.
Mercedes-Benz ΕQ: Μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατόπιν… συνδρομής!
Το μήκος της διαδρομής ήταν 475 χιλιόμετρα. Επιπλέον, το χαμηλότερο τμήμα της ήταν 210 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και το υψηλότερο στα 785 μέτρα. Κατά την άφιξη, ο πίνακας οργάνων έδειξε υπόλοιπο αυτονομίας περίπου 20 χιλιομέτρων.
Σε ολόκληρη τη δοκιμή, ένας επιθεωρητής της TÜV Süd ήταν στη θέση του συνοδηγού δίπλα στον οδηγό της Mercedes-Benz. Ως ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών, η TÜV Süd πιστοποιεί ότι στη συγκεκριμένη διαδρομή η κατανάλωση του eSprinter ήταν 21,9 kWh/100 χιλιόμετρα. Επιπλέον, επιτεύχθηκε με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας και το όχημα ήταν σε άριστη κατάσταση.
Mercedes-AMG ONE: Η… βασίλισσα του Nurburgring
Η γκάμα των Mercedes-Benz eVan
Με το Vito E-CELL (2010), η Mercedes-Benz ήταν πρωτοπόρος στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών χωρίς εκπομπές ρύπων. Σήμερα, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 4 αμιγώς ηλεκτρικών Van: eVito Van, eSprinter Van, eVito Tourer και EQV. Μάλιστα, με την έλευση του eCitan και της EQT, πολύ σύντομα, ολόκληρη η προϊοντική παλέτα της μάρκας θα γίνει ηλεκτρική.
Επιπλέον, η Mercedes-Benz θα εφαρμόσει το επόμενο στάδιο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης VAN.EA (Mercedes-Benz Vans Electric Architecture). Μάλιστα, από το 2025, όλα τα μεσαία και μεγάλα Van με βάση αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.