Ο Όμιλος Stellantis κλείνει το εργοστάσιο στο Belvidere του Ιλινόις, λόγω του υψηλού κόστους του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων. Μάλιστα, η παύση λειτουργίας του εργοστασίου θα λάβει χώρα στις 28 Φεβρουαρίου. Ακόμη, στο εν λόγω εργοστάσιο παράγεται το Jeep Cherokee.
Παράλληλα, στους λόγους που οδήγησαν στη συγκεκριμένη απόφαση, ο Όμιλος πρόσθεσε τις επιπτώσεις της πανδημίας, καθώς και τις ελλείψεις πρώτων υλών. Τέλος, η Stellantis στοχεύει στην ανεύρεση τρόπων για την επαναχρησιμοποίηση των εγκαταστάσεων του εργοστασίου.
Stellantis: Αλλαγές στο ευρωπαϊκό δίκτυο!
Γιατί κλείνει το εργοστάσιο της Stellantis στο Belvidere;
Ο Όμιλος Stellantis θα θέσει εκτός λειτουργίας το εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων στο Belvidere στις 28 Φεβρουάριου. Μάλιστα, το πρώτο επακόλουθο της συγκεκριμένης κίνησης είναι οι απολύσεις των εργαζόμενων του εργοστασίου. Για την ιστορία, η εν λόγω μονάδα απασχολεί περίπου 1.350 εργαζόμενους.
Ακόμη, στη συγκεκριμένη απόφαση συνέβαλε η προτεραιότητα των εταιρειών του Ομίλου στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Ουσιαστικά, η Stellantis σταματά την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με στόχο τη συμμόρφωση στους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Stellantis: Εθελούσια έξοδος προσωπικού
Παράλληλα, ο Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε πρόσφατα ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου για τους εργαζόμενους στις ΗΠΑ. Ουσιαστικά, έχει στόχο τη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού με απώτερο στόχο την είσοδο στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Μάλιστα, ο Όμιλος απασχολεί 13.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ, αλλά η εθελούσια έξοδος αφορά συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων και συγκεκριμένες εταιρείες.
Stellantis: 12.500.000 αυτοκίνητα από το Tychy
Όσοι έχουν συμπληρώσει τα 55 έτη και ανήκουν στο δυναμικό της εταιρείας για περισσότερα από 10 χρόνια, έχουν την δυνατότητα επιλογής της εξόδου. Επιπλέον, δικαίωμα στην εθελούσια έξοδο έχουν οι εργαζόμενοι με 30 χρόνια προϋπηρεσίας που έχουν θεμελιώσει το δικαίωμα συνταξιοδότησης.
Η ανακοίνωση του Ομίλου για το εργοστάσιο αναφέρει:
«Τον κλάδο μας έχουν επηρεάσει αρνητικά πολλοί παράγοντες, όπως η συνεχιζόμενη πανδημία της Covid-19 και η παγκόσμια έλλειψη σε μικροτσίπ. Ωστόσο, η πιο σημαντική πρόκληση είναι το αυξανόμενο κόστος που σχετίζεται με τον εξηλεκτρισμό της αγοράς αυτοκινήτων».