Το νέο Polestar 2 ακονίζει τις… μπαταρίες του!

Το νέο Polestar 2 διαθέτει πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, μεγαλύτερη αυτονομία και μία αρχική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ακούστε το άρθρο

Το Polestar 2 εισήλθε για πρώτη φορά στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των premium ηλεκτρικών οχημάτων, το 2019. Μάλιστα, τα μοναδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, συνέβαλλαν ώστε ξεπεράσει το όριο παραγωγής των 100.000 μονάδων στα τέλη του 2022.

Η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση του ηλεκτρικού μοντέλου της, τόσο στον αισθητικό όσο και στον τεχνολογικό τομέα. Πλέον, το νέο Polestar 2 διαθέτει ισχυρότερους κινητήρες, σημαντικά βελτιωμένη αυτονομία, καθώς και μία νέα αρχική έκδοση. Σε αυτή, συναντάμε την πισωκίνητη εκδοχή του μοντέλου, η οποία θα αποτελεί και την βάση στις διαθέσιμες εκδόσεις του Polestar 2.

Εξωτερικά, η μεγαλύτερη διαφορά συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, είναι στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα, στη μάσκα. Μάλιστα, η κλειστή πλέον μάσκα του Polestar 2 διαθέτει και δικό της όνομα: SmartZone. Πίσω από την SmartZone «κρύβονται» μία σειρά από αισθητήρες, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τα συστήματα ασφάλειας του οχήματος.

Η έκθεση αυτοκινήτων της Polestar είναι… παγωμένη!

Το Polestar 2 με έως 476 ίππους και νέα πισωκίνητη έκδοση

Ξεκινώντας από την βάση, εκεί έχει εισέλθει μία νέα έκδοση, η οποία διαθέτει ένα καινούργιο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Standard Range Single Motor, όπως την ονομάζει η σουηδική φίρμα, αποδίδει 272 ίππους και 490 Nm ροπής.

Επιπλέον, διαθέτει μία μπαταρία με χωρητικότητα 69 kWh, η οποία της προσφέρει αυτονομία έως 518 χιλιόμετρα. Μάλιστα, η μπαταρία δέχεται μέγιστη ισχύ φόρτισης 135 kW DC, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις φορτίζουν με 205 kW DC.

Η δεύτερη έκδοση, Long Range Single motor, διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, με χωρητικότητα 82 kWh και αυτονομία έως 635 χιλιόμετρα. Επιπρόσθετα, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 299 ίππους, 27 περισσότερους από την «βασική» έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου.

Το Candela C-8 έχει «καρδιά»… Polestar!

Το νέο Polestar 2 δείχνει τα «δόντια» του

Περνώντας στις τετρακίνητες εκδόσεις του Polestar 2, βλέπουμε ότι και εκεί υπάρχουν 2 επιλογές, οι οποίες αφορούν την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων. Έτσι, στο τρίτο «σκαλί» των εκδόσεων συναντάμε την Long Range Dual Motor, η οποία αποδίδει 421 ίππους και 740 Nm ροπής. Σε σχέση με την κορυφαία εκδοχή, Long Range Dual motor Performance Pack, παρατηρούμε μία διαφορά στην ισχύ 55 ίππων, φτάνοντας τους 476 ίππους.

Και οι δύο τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν την ίδιας χωρητικότητας μπαταρία, με 82 kWh, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία έχουν αυτονομία έως και 592 χιλιόμετρα. Μάλιστα, αρκετά σημαντικό δυναμικό χαρακτηριστικό είναι και η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα που παρουσιάζουν οι τετρακίνητες εκδόσεις. Ειδικότερα, η «απλή» τετρακίνητη, φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η Performance σε 4,2 δευτερόλεπτα.

Η Polestar σε… δύο τροχούς με το CAKE Makka

Με τιμή από 50.190 ευρώ για την αγορά της Γερμανίας

Η Polestar έχει ανακοινώσει τιμές για τις εκδόσεις του μοντέλου, οι οποίες αφορούν την αγορά της Γερμανίας. Μάλιστα, η αρχική πισωκίνητη έκδοση κοστίζει 50.190 ευρώ, με την δεύτερη Long Range Single Motor να ακολουθεί με 53.890 ευρώ.

Στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης Long Range Dual Motor, το μοντέλο κοστίζει 58.190 ευρώ. Τέλος, όσοι χρειάζονται την επιπλέον ιπποδύναμη, η Long Range Dual Motor Performance Pack, φτάνει τα 64.690 ευρώ.

Σύμφωνα με την Polestar, η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το ανανεωμένο μοντέλο της. Μάλιστα, υποστηρίζει ότι οι πρώτες παραδόσεις οχημάτων, θα πραγματοποιηθούν προς τους ιδιοκτήτες τους το τρίτο τρίμηνο του έτους.

abb_img