Η Mercedes-Benz, παρά τους φιλόδοξους στόχους της για πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παρουσιάζει σημαντική καθυστέρηση. Μάλιστα, είναι αρκετά μακριά από τον στόχο για το 2030. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιστοιχούσαν μόνο στο 12% των συνολικών πωλήσεων πέρυσι. Αντί για το αναμενόμενο 20% ή περισσότερο.
Πιο συγκεκριμένα, όταν η Mercedes-Benz Passenger Cars ανακοίνωσε τα στοιχεία πωλήσεών της για το περασμένο έτος τον Ιανουάριο, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν μόλις το 11% των πωλήσεων. Η προσπάθεια για το 2023 ήταν πολύ καλή με πώληση 222.600 ηλεκτρικών. Ωστόσο, η εταιρεία δεν απέτυχε τους εσωτερικούς στόχους της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών κατά τουλάχιστον 168.000 οχήματα.
Ως αποτέλεσμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Ola Källenius, ακύρωσε τον δικό του ηλεκτρικό στόχο για το 2030.Πλέον, η Mercedes-Benz προβλέπει ότι το 50% των συνολικών πωλήσεών της θα είναι μόνο από ηλεκτρικά ή ηλεκτροκίνητα οχήματα το δεύτερο μισό της δεκαετίας.
Ειδικότερα, ο CEO Källenius σχολιάζει τα εξής:
«Η Mercedes-Benz συνέχισε τον μετασχηματισμό της το 2023, αναπτύσσοντας νέες ηλεκτρικές και ψηφιακές καινοτομίες αιχμής, κλιμακώνοντας παράλληλα ηλεκτρικά οχήματα και παρέχοντας σταθερά οικονομικά αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, η ομάδα πέρασε για άλλη μια φορά εκτελέστε τη στρατηγική μας σε δύσκολους καιρούς, προσφέροντας το eSprinter και τη νέα E-Class.»
Η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με την ανάγκη να ικανοποιήσει τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών της. Για αυτό το λόγο σχεδιάζει να παράγει τόσο πλήρως ηλεκτρικά όσο και ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2030.
Ο στόχος της Mercedes-Benz για το 2024
Τέλος, η μάρκα προσπαθεί να επιτύχει τον ηλεκτρικό στόχο του 20% για το τρέχον έτος. Μάλιστα, συμπεριλαμβάνει και πάλι τα plug-in υβριδικά οχήματα στις πωλήσεις. Αυτή η επαναπροσδιορισμένη στρατηγική ανταποκρίνεται στην πρόκληση της εξέλιξης της αγοράς και των αναγκών των καταναλωτών. Έτσι, η εταιρεία παραμένει στο προσκήνιο της καινοτομίας στον κλάδο των αυτοκινήτων.
Πηγή: Electrive