Ένας σταθμός φόρτισης της Audi, με περιστρεφόμενο βραχίονα από ψηλά και ανεμπόδιστη πρόσβαση για ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες.
Η Audi ανοίγει τον έκτο κόμβο φόρτισής της στη Φρανκφούρτη. Στην Orber Straße, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων όλων των μαρκών μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους με ισχύ έως και 320 kW σε τέσσερις φορτιστές υψηλής ισχύος. Ενώ το αυτοκίνητό τους φορτίζει, εκείνοι μπορούν να ζήσουν μια ευχάριστη εμπειρία στο παρακείμενο Klassikstadt Frankfurt.
Η Audi συνεργάστηκε με την επιχείρηση που βρίσκεται σε ένα διατηρητέο ιστορικό πρώην εργοστάσιο. Και διαθέτει μια διεθνώς γνωστή συλλογή από vintage και σύγχρονα κλασικά αυτοκίνητα. Ενώ προσφέρει και μια σειρά από υπηρεσίες. Όλοι οι κόμβοι φόρτισης της Audi είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην δημιουργούν εμπόδια. Ένας περιστρεφόμενος βραχίονας, για τον οποίο έχει κατοχυρωθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, οθόνες ρυθμιζόμενου ύψους και ο άφθονος χώρος για ελιγμούς – για παράδειγμα, ενός αναπηρικού αμαξιδίου – καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους. Συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Καινοτομίες για ανεμπόδιστη πρόσβαση
Ο περιστρεφόμενος βραχίονας μειώνει το βάρος του καλωδίου φόρτισης περίπου κατά 60%. Έτσι οι χρήστες σε αναπηρικά αμαξίδια μπορούν να κρατούν το βύσμα CCS με το ένα τους χέρι και να μετακινούν το αναπηρικό τους αμαξίδιο με το άλλο. Μια βάση υποδοχής του συνδέσμου CCS βελτιστοποιεί τη λειτουργία για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, ενώ από πάνω υπάρχει στέγαστρο. Επιπλέον, ο περιστρεφόμενος βραχίονας εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα βύσματα φόρτισης, είτε αυτά βρίσκονται μπροστά, είτε πίσω, είτε αριστερά ή δεξιά του οχήματος. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει ελιγμούς για να τοποθετήσει το αυτοκίνητό του στη σωστή θέση. Επιπλέον υπάρχει αυτόματη ανάσυρση του καλωδίου. Έτσι είναι πάντα στεγνό και καθαρό.
Στη Νυρεμβέργη, όπου η Audi λειτουργεί έναν κόμβο με έξι σημεία φόρτισης και ένα σαλόνι 200 τετραγωνικών μέτρων στον επάνω όροφο από τον Δεκέμβριο του 2021, το ποσοστό επιστροφής είναι περίπου 70%. Ο κόμβος είναι διαθέσιμος για τους οδηγούς όλων των μαρκών. Αλλά οι πελάτες της Audi μπορούν να κλείσουν μια θέση φόρτισης online μέσω της εφαρμογής myAudi.
Μπαταρίες δεύτερης ευκαιρίας
Στον κόμβο φόρτισης, η Audi αξιοποιεί μπαταρίες δεύτερης χρήσης από οχήματα δοκιμών που έχουν αποσυναρμολογηθεί. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σύνδεση χαμηλής τάσης που είναι διαθέσιμη στο συγκεκριμένο σημείο και δεν χρειάζεται να εγκατασταθεί πρόσθετος μετασχηματιστής. Χάρη στην προσωρινή δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 1,05 MWh ενέργειας είναι διαθέσιμα και για τα τέσσερα σημεία φόρτισης. Θεωρητικά αυτό είναι αρκετό για να φορτίσουν 60 αυτοκίνητα χωρίς διακοπή.
Εύκολη πρόσβαση για όλους τους χρήστες
Αριστερά και δεξιά των τεσσάρων σημείων φόρτισης, υπάρχει αρκετός χώρος για τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων. Ενώ οι πόρτες των αυτοκινήτων μπορούν να ανοίγουν ανά πάσα στιγμή διάπλατα. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας που είναι προσαρμοσμένος στα πλάγια και στο πάνω μέρος καθιστά δυνατή την καθοδήγηση του καλωδίου φόρτισης στην υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου, όπου και αν αυτή βρίσκεται, με ελάχιστη προσπάθεια.
Το βύσμα φόρτισης αποθηκεύεται σε μια θήκη στο ύψος του γοφού, από την οποία ανασύρεται αυτόματα. “Πρόκειται για πολύ χρήσιμα χαρακτηριστικά για εμάς τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου. Στον κόμβο φόρτισης, μπορώ να φορτίζω χωρίς να ζητάω βοήθεια από αγνώστους”, ανέφερε ο πελάτης της Audi Uwe Herrmann. Ο οποίος περιστασιακά πρέπει να ζητήσει βοήθεια όταν γεμίζει με βενζίνη το συμβατικό αυτοκίνητό του. Επιπλέον, οι ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος οθόνες διευκολύνουν τους χρήστες να διαβάζουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και το χρόνο φόρτισης κατά τη διάρκεια και έπειτα από τη διαδικασία φόρτισης. Επίσης, η Audi επιθεωρεί τις εγκαταστάσεις γύρω από τον κόμβο φόρτισής της για τυχόν εμπόδια.
Δείτε ακόμα: Audi: Κάτι… ηλεκτρικό ετοιμάζεται στο εργοστάσιο στην Ουγγαρία
Εικονικές συμβουλές και υποστήριξη
Μετά από δοκιμές στο Βερολίνο και το Μόναχο, ένα concept εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και στη Φρανκφούρτη: Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό παρέχει συμβουλές και βοήθεια μέσω κάμερας. Οι σύμβουλοι υποστήριξης μπορούν να ελέγχουν τη διαδικασία φόρτισης από απόσταση. Εάν προκύψουν δυσκολίες κατά την αναγνώριση, μπορούν να υποδείξουν για παράδειγμα τη δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα.
Πηγή: Δελτίο Τύπου