Η Audi έκανε αναβάθμιση της επερχόμενης έκδοσης e-tron GT, δίνοντάς μας μια πρώτη ματιά στο επερχόμενο λίφτινγκ. Αν και φοράει καμουφλάζ, είναι εύκολο να εντοπίσεις αρκετές αναθεωρήσεις σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.
Το μπροστινό μέρος επωφελείται από έναν νέο προφυλακτήρα με πιο επιθετικούς αεραγωγούς και μαύρα διακοσμητικά στοιχεία.
Η πρόσοψη έχει έναν υπαινιγμό του R8, ομάδες προβολέων και ένα φαρδύτερο πάνελ στο χρώμα του αμαξώματος. Το νέο e-tron GT επωφελείται επίσης από το νέο σήμα της Audi.
Το διακριτικά ενημερωμένο στυλ, κρύβει τεράστιες βελτιώσεις κάτω από το αμάξωμα
Είναι δύσκολο να εντοπίσεις οποιεσδήποτε σχεδιαστικές αλλαγές στο πίσω μέρος, αν και ο διαχύτης έχει αλλάξει διακριτικά. Κατά τα άλλα, οι μαύρες ζάντες εμφανίζονται νέες. Οι πλέον σημαντικές αλλαγές είναι δανεισμένες, απο την πρόσφατα ανανεωμένη Porsche Taycan.
Ενώ η Porsche αναπτύσσει έως και 1.092 ίππους στην κορυφαία της έκδοση, αναμένουμε ότι τα στοιχεία της Audi θα είναι πιο συγκρατημένα. Το RS e-tron GT θα υιοθετήσει το όνομα «Performance» και θα αγωνιστεί στη σκηνή, με περισσότερη δύναμη από το απερχόμενο μοντέλο.
Υπενθυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό σεντάν επιδόσεων, αποδίδει επί του παρόντος έως και 637 ίππους. Το νέο θα πρέπει να είναι ακόμα πιο ισχυρό από αυτό, αλλά λιγότερο ισχυρό από το Taycan Turbo GT, με την απόδοση να λέγεται ότι θα φτάνει τους 800 ίππους!
Αναμένεται βελτιωμένος χειρισμός, εμβέλεια και φόρτιση
Οι πρώτες κατασκοπευτικές λήψεις ενός ανεβασμένου e-tron GT που φοράει φρένα υψηλών επιδόσεων της Porsche, υποδηλώνουν ότι το φρενάρισμα και ο χειρισμός θα ενισχυθούν για να αντιμετωπίσουν την επιπλέον ισχύ.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιβιβάζονται στο αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ευκολία, χάρη σε μια λειτουργία πρόσβασης. Το σύστημα λειτουργεί για να αντιμετωπίσει την κύλιση του αμαξώματος, διατηρώντας το όχημα επίπεδο στις στροφές και έτσι κάνοντας πιο ακριβή τον χειρισμό.
Ο Jaan Mattes Reiling, Τεχνικός Διευθυντής Έργου του e-tron GT, δήλωσε: «Το βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης εισάγει νέες δυνατότητες προσαρμογής για τον οδηγό».
Όπως και με την Porsche, αναμένουμε ότι το e-tron GT θα επωφεληθεί από μια μεγαλύτερη μπαταρία, από 93 kWh σε 105 kWh.
Αυτό σημαίνει ότι το Audi θα πρέπει να επωφεληθεί από αυξημένη αυτονομία, ενώ οι χρόνοι φόρτισης θα πρέπει επίσης να βελτιωθούν. Στο Taycan, η αρχιτεκτονική των 800 volt έχει αντιμετωπιστεί και μπορεί πλέον να φορτίζει σε ταχύτητες έως και 320 kW.
Αυτό σημαίνει ότι η Porsche μπορεί να φορτίσει από 10-80% σε μόλις 18 λεπτά. Ας ελπίσουμε ότι οι ίδιες αναθεωρήσεις θα εφαρμοστούν και στο Audi.
Πότε θα φτάσει;
Η Audi δεν έχει πει πότε θα κάνει το ντεμπούτο του RS e-tron GT Performance, αλλά αναμένουμε να αποκαλυφθεί επίσημα πριν από το τέλος του έτους.
Το Q6 e-tron ακολούθησε το Macan EV για δύο μήνες, επομένως η νέα σειρά e-tron GT θα πρέπει να κάνει την εμφάνισή της κάθε στιγμή.
Όσον αφορά την τιμολόγηση, αναμένουμε ότι ο νεοφερμένος θα έχει υψηλότερη τιμή από το e-tron GT 2024 (106.500 $) και το 2024 RS e-tron GT (147.100 $).
Δεδομένων των αυξημένων δυνατοτήτων της παραλλαγής Performance, δεν θα εκπλαγούμε να την δούμε να ξεπερνά το όριο των 160.000 $.
Και πάλι, η Audi δεν θα ήθελε να σταματήσει στα «χνάρια» του Taycan, το οποίο, όταν φορτωθεί με επιλογές, ξεπερνά το όριο των 300.000 δολαρίων.
Πηγή: CARBUZZ